Verschil tussen L'acoustics "SB218" en "SB28"

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • esound
    • Oct 2004
    • 193

Zou heel knap zijn als je er al mee had gedraait er is namelijk nog maar 1 set beschikbaar ( beta versie ) en die is op tour met radiohead met als systeemtech Sherif el Barbari. En volgens ingewijden komt het k1 systeem pas over 2 jaar op de markt. In de onderstaande link kun je trouwens meer lezen over het K1 systeem. ( pagina 34 )

Live Sound: September 2008

Comment

• berolios
      • Sep 2005
      • 1538

Originally posted by esound
      Zou heel knap zijn als je er al mee had gedraait er is namelijk nog maar 1 set beschikbaar ( beta versie ) en die is op tour met radiohead met als systeemtech Sherif el Barbari...
      Ja, ik heb daarstraks ook maar eens effe gekeken op de L'Acoustics site hoe het nu precies allemaal zit ... informatie die ik had kwam van een van de 'vooraanstaande systeemtechneuten' die op de LA-site genoemd worden , maar was dus niet helemaal op de hoogte van welke fase het project zich momenteel bevindt... Maar je hebt geljik: Radiohead is er nu inderdaad mee aan het touren als pilot.

Adios!
      Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Originally posted by DiGiCowboy
        @ MusicXtra;

L'acoustics heeft nu eenmaal de filosofie, dat een product pas wordt vervangen als er iets gemaakt kan worden wat vele malen beter is. Dit zie je bijvoorbeeld ook nu met de nieuwe V-dosc vervanger, de K1 (V-dosc is ook ECHT lang op de markt !!) Daarnaast gelooft L'acoustics ook heilig in het hele netwerk verhaal, dus het zou knap klote zijn als je om de 2 jaar een nieuwe sub op de markt drukt. Houd er rekening mee dat grote company's niet alleen op klankkwaliteit kopen, maar ook rekening houden met duurzaamheid, restwaarde, mogelijkheid op inhuur etc.etc.

Je verhaal dat het je nogal sterk lijkt dat een sub 'in 1 keer' 5dB meer druk geeft is dan ook onterecht. Er waarschijnlijk jaren aan gesleutelt!
        Ik wist dan ook niet dat er al jaren geen nieuwe subs op de markt waren gekomen, dat verandert de zaak nogal. Zoals ik al schreef ken ik de subs niet en hou ik ook niet bij wat het merk aan spullen op de markt brengt.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

Working...