In-Ear monitoring vragen.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • showband
    • May 2001
    • 4524

nog steeds dezelfde maar ander model

ButtKicker Concert

degene die jij toont is voor bioscopen
    ButtKicker LFE

totaalpakket te zien bij fabrikantensite:
    InEar Monitoring Hardware
    Last edited by showband; 06-08-08, 16:42.
    lekker belangrijk!

Comment

• Dikke Foaf
      • May 2003
      • 618

Je hebt dus al een kleine mixer, dan heb je alleen nog oortjes en evt klein verlengsnoertje nodig.
      Let zoals reeds gezegd wel op dat je de aux die van de monitormix komt in een gebalanceerde line in van je mixer steekt.
      Dat zal de goedkoopste oplossing zijn en dat zou ik eerst uitproberen.

Als de hoofdtelefoonuitgang niet genoeg power heeft kan je altijd de daaropvolgende oplossing proberen: de samson hoofdtelefoonversterker, daar kan je ook het signaal van de monitormix in brengen en je oortjes aan hangen en heb je een volumeregeling, evt gemixt met nog andere signalen.

Comment

• MusiQmaN
        • Sep 2006
        • 328

En kijk ook uit dat je de output niet te hard zet (en dat gaat gemakkelijk met zon mixertje zonder limiter)

Ik had de headphone pot op de mg8 nooit over de helft. Nu zit er er vaak een stukje overheen.

Wat betreft is een goedwerkende shaker een goede aanulling, doordat je de lage tonen voelt oef je de headpones out niet zo hard te zetten.
        Drummer en techniek freak.

Comment

• NicovanHeck
          • Aug 2008
          • 4

Originally posted by MusiQmaN
          En kijk ook uit dat je de output niet te hard zet (en dat gaat gemakkelijk met zon mixertje zonder limiter)

Ik had de headphone pot op de mg8 nooit over de helft. Nu zit er er vaak een stukje overheen.

Wat betreft is een goedwerkende shaker een goede aanulling, doordat je de lage tonen voelt oef je de headpones out niet zo hard te zetten.
          Vreemd genoeg, maar waar. Dit kleine wegwerp mixertje heeft een begrenzer. Werkt welliswaar wat appart en omslachtig, maar het werkt wel.
          Als je de input hoog zet, en het uitgangs signaal laag gaan de lampjes aan de rechter zeide allemaal brande. Zodra het laatste lampje brand, gaat er automatisch een begrenzer op. Hierdoor hoef ik dus niet bang te zijn voor spontane piepen en geluids schokken.
          Ik weet alleen niet of dit zo goed is voor de Xenyx(?).

Comment

Working...