Nieuwe digitale Midas?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

Originally posted by peterwagner
    Heeft iemand toevallig al iets gehoord over de nieuwe Midas die in de loop van het jaar wordt geïntroduceerd?
    ja

Comment

• peterwagner
      • Oct 2008
      • 317

Originally posted by frederic
      Haha, nee die bedoel ik niet. Ik bedoel de Midas DS2. Het schijnt een kleine versie van de Pro-serie te worden, ik hoorde iets van 48 kanalen.

Comment

• cobi
        • Aug 2002
        • 1083

Originally posted by peterwagner
        Haha, nee die bedoel ik niet. Ik bedoel de Midas DS2. Het schijnt een kleine versie van de Pro-serie te worden, ik hoorde iets van 48 kanalen.
        Zou logisch zijn om voor alle analoge midassen ook een digitale optie te maken. Een compactere variant van de pro3/6/9 (wat de Heritage serie moet vervangen) zal dus niet gek zijn, de Sienna/Verona en de Venice kunnen best een digitale tegenhanger gebruiken.
        Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• NesCio01
          • May 2010
          • 1987

was de Venice niet een opgewaardeerde
          Eurodesk met Midas look?

(of eigenlijk dus geen Midas)
          Dan is het antwoord X32 nog zo gek niet dus?

grtz
          Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• peterwagner
            • Oct 2008
            • 317

Originally posted by cobi
            Zou logisch zijn om voor alle analoge midassen ook een digitale optie te maken. Een compactere variant van de pro3/6/9 (wat de Heritage serie moet vervangen) zal dus niet gek zijn, de Sienna/Verona en de Venice kunnen best een digitale tegenhanger gebruiken.
            Klopt maar hij schijnt wel compatible te worden met de pro/XL. Ik denk dat de geluidskwaliteit wel hetzelfde zal zijn als z'n grote broers. Ik hoorde dat ie qua prijs rond de 15.000 euro zal zitten, dus dat wordt stevige concurrentie.

Comment

• Stoney3K
              • Sep 2007
              • 1399

Originally posted by NesCio01
              was de Venice niet een opgewaardeerde
              Eurodesk met Midas look?

(of eigenlijk dus geen Midas)
              Dan is het antwoord X32 nog zo gek niet dus?

grtz
              Ik ben sowiezo eigenlijk wel benieuwd wat het huwelijk tussen Behringer, Klark en Midas binnenkort gaat brengen. De Xenyx XL serie (die nu in de prijsvraag zit) is ook duidelijk een Venice, de frontplaat kun je millimeter voor millimeter vergelijken en je zal geen verschil zien behalve een paar andere kleurtjes.

Of er onder de motorkap ook veel Midas- en Klark-bloed te vinden zal zijn ben ik benieuwd naar. Als dat zo is, dan zie ik Behringer langzaam naar het middensegment toe schuiven, net zoals DAP dat een paar jaar terug met de X-serie ook gelukt is. De digitale hardware van Behringer is zo slecht nog niet.

De vraag is dan wel of het stigma op het merk 'Behringer' er ooit af zal gaan.
              First make it work, then make it look pretty!

Comment

• eddy56
                • Mar 2004
                • 102

Laten ze eerst maar eens de venice F gaan uitleveren, alvorens met iets nieuws te komen.

Greetz Eddy
                Apogee, i\'m loving it!

Comment

• niemand
                  • Apr 2011
                  • 12

nieuwe digitale midas

maar wat dacht je van de PRO1 ??

ik denk dat ze nu met berhinger wel de kracht hebben om nieuwe dingen te doen bijv: heel veel midas kwaliteit voor berhinger geld, dit kan wel eens interessant worden.

gr Dennis
                  in ieder geintje zit een seintje !!

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Originally posted by niemand
                    ik denk dat ze nu met berhinger wel de kracht hebben om nieuwe dingen te doen bijv: heel veel midas kwaliteit voor berhinger geld, dit kan wel eens interessant worden.
                    Ik denk dat Berhinger zelf al genoeg know-how in huis had om een betere kwaliteit te produceren maar dat hun policy is (en blijft) om dat juist niet te doen.
                    Door hun prijzen vindt je bij praktisch iedereen die iets met geluid te maken heeft wel iets van Berhinger. Ik denk dat ze door betere kwaliteit, met de navenant hogere prijzen, zichzelf in de voet schieten en alleen maar minder om gaan zetten.
                    Juist door het samengaan van deze merken hebben ze in ieder marktsegment een dikke vinger in de pap, dus ook vanuit dat oogpunt zou het niet interessant zijn.
                    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• niemand
                      • Apr 2011
                      • 12

idd berhinger heeft genoeg kennis in huis + een miljoenen tellende rnd om zelf betere kwaliteit te produceren, maar zal het niet iets zijn als: het blijft berhinger ! ondanks dat ze misschien kwalitatief zat mee kunnen met de grotere merken zal niemand met een berhinger bijv op dancevalley willen schuiven.
                      Last edited by niemand; 12-04-11, 22:16.

Comment

• Stoney3K
                        • Sep 2007
                        • 1399

idd berhinger heeft genoeg kennis in huis + een miljoenen tellende rnd om zelf betere kwaliteit te produceren, maar zal het niet iets zijn als: het blijft berhinger ! ondanks dat ze misschien kwalitatief zat mee kunnen met de grotere merken zal niemand met een berhinger bijv op dancevalley willen schuiven.
                        Sja, als DJ is het misschien ook een ander verhaal en die lui zwéren vaak bij een CDJ/DJM2000 terwijl ze alleen twee faders gebruiken of zelfs gewoon een voorgemixt setje erin rammen.

Bovendien gaat je redenering een beetje mank omdat niemand zou willen schuiven 'omdat het Behringer is'.... ik schaam me ook niet om met een Ford of een Volkswagen mijn spullen af te leveren terwijl anderen het misschien met een Mercedes doen.
                        First make it work, then make it look pretty!

Comment

• Big Bang
                          • Apr 2008
                          • 652

zal niemand met een berhinger bijv op dancevalley willen schuiven.
                          Lol, sta je op dancevalley dan?
                          It's time to play the music, It's time to light the lights ...

Comment

• Roeltej
                            • May 2001
                            • 761

Kan me anders beelden van Tiesto herinneren op een DX1000 :P Niet op dancevalley, maar ergens in Israel ofzo
                            Vitality Show

Comment

• niemand
                              • Apr 2011
                              • 12

volgens mij gaat het over een digitale tafel met +- 76 kanalen die rond de 10 á 20 duizend gaat kosten dus ik snap niet zo goed hoe we van de midas pro series naar dj tiesto zijn gegaan ??

als je bij wijze van dance valley, of elk ander concert zou schuiven betekent dat dat je de sporen van de band beheerst en verantwoordelijk bent voor de klank (mix) die uit de main PA komt.

Comment

• daviddewaard
                                • Mar 2008
                                • 627

Originally posted by Stoney3K
                                Sja, als DJ is het misschien ook een ander verhaal en die lui zwéren vaak bij een CDJ/DJM2000 terwijl ze alleen twee faders gebruiken of zelfs gewoon een voorgemixt setje erin rammen.

Bovendien gaat je redenering een beetje mank omdat niemand zou willen schuiven 'omdat het Behringer is'.... ik schaam me ook niet om met een Ford of een Volkswagen mijn spullen af te leveren terwijl anderen het misschien met een Mercedes doen.
                                de vergelijking tussen midas en behringer en je auto kun je beter zo maken:
                                of je komt je spullen brengen met een degelijke mercedes bakwagen of met een oude stinkende lada met 2 lekke banden die net 2 honderd meter voor eindbestemming met een dikke zwarte rookpluim tot stilstand komt
                                A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

Working...