Amcron MA2400 versus Crest CA12

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • metalteacher
    • Dec 2007
    • 467

Amcron MA2400 versus Crest CA12

Ik sta momenteel voor de keuze of er een tweede MA2400 bij te nemen of een CA12 aan te schaffen.

bij 2 ma2400 heb ik per versterker 2x500watt 8ohm bij 1 ca12 2x1100watt 4 ohm

Is er een verschil in de versterkers qua klank? Zijn ze aan elkaar gewaagd qua prestaties. Ik wil ze gaan gebruiken voor het laag. We doen voornamelijk metal, en ik wil alleen versterkers die zo strak mogelijk klinken, vanwege de vaak ongecontroleerde stortvloed aan laag die beginnende bands vaak eruitgooien.
    Steelwing - Full Speed Ahead!!!
  • Timo Beckman
    • Jul 2006
    • 1298

De crown's zijn erg goed op het laag de crest's zijn goed op het Mid hoog .
    Doe anders even een a/b test dan weet je wat voor jouw het best werkt

Comment

• Verheyen
      • Jan 2007
      • 65

Misschien ben je dan beter af met een crest 8001 als het dan toch voor subs moet dienen. Deze betaal je niet veel meer als een ca12. Ze zijn helaas wel zeldzaam aan het worden. (in Belgiƫ toch) Maar het verschil met een MA2400 is wel wat. Waar een MA2400 net iets te kort komt gaan de CA12 (geen ervaring mee) en 8001 toch net wat meer doordrukken.
      Ik heb zelf eenMA2400 en een 8001 maar de 8001 heeft toch de plaats van de 2400 ingenomen op het sub.

Comment

• hugovanmeijeren
        • Oct 2004
        • 1436

CA12 op het laag kan prima kan ik je vertellen, heb er zelf 2 stuks van in gebruik op het laag, drukt lekker door en nooit problemen mee, dingen zijn oerdegelijk.

Groeten Hugo
        Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

Working...