Investeren in PA
Collapse
X
-
)
uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-
dB Technologies Fifty Line Plus 218 @ Music Store
Dat bedoel je hé?
Maar is dat niet maar 1 kant? Dus maar 4 boxen ipv 8?Comment
-
"Het systeem bestaat uit: 2x FL10, 2x FL 15, 4x FL 18"
Het is misschien handig om ook de achterliggende tekst te bestuderen ipv 9000 euro uit te geven gebaseerd op alleen plaatjes.
Je zou ook eens naar een paar winkels (in binnen/buitenland) kunnen gaan om daar een paar setjes te beluisteren.Last edited by BJD; 28-05-08, 20:57.Comment
-
Even een kleine opmerking betreffende het aanschaffen van spullen in het buitenland . Je kan er donder opzeggen dat als je schade oploopt je bij de meeste leveranciers de boom in kan op het moment dat er iets mis is en met recht .
Dit is als je klein spul koopt niet zo'n probleem maar in het geval van een komplete PA zou ik het wel mee nemen bij de beslissing tot aanschaf van een set .
Vergis je ook niet in de kosten van een goeie monitor set . Dit is vaak net zo duur als een beetje fatsoenlijke eind-set en bv een goeie regie set .
Bespaar ook niet te veel op bekabeling . Maak het desnoods zelf daar je dan eventuele storingen veel sneller op lost als dat iemand anders het in elkaar heeft gebakken .
Veel sucses .Comment
-
Ik zou toch echt eerst iets willen horen voordat ik zeg 'dan wordt het waarschijnlijk deze'. Ik heb ook zat setjes gezien die op papier heel mooi zijn, maar op de trommelvliezen een stuk minder...Comment
-
dB Technologies*Fifty Line Plus 118 System Sonderaktion mit Rollen*@*Music Store
Voordelig setje met een enkel 18 incher, trolleys en beschermhoezen. Dit is alleen dan weer de 'plus' versie...
Zonder de 'plus' met alleen een enkel 18 incher krijg je dit:
dB Technologies*Fifty Line System 115 2x FL10 Top + 2x FL15 Sub*@*Music Store
Ongelooflijk wat een verschil in prijzen! Misschien dat iemand hier het verschil goed kan uilteggen.
Iemand ook ervaring met deze DB-Tech setjes?
Ik had eerder nooit gelinkt naar musicstore omdat de meeste mod's met een eigen webwinkel dit niet zo prettig vinden. Maar ja, bij deze doe ik het wel...uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
-
Groeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!Comment
-
Inderdaad.;service is toch wel heel belangrijk als het over zulke bedragen gaat.
Wat ik me persoonlijk afvraag is...hoeveel ervaring heb je met geluid. Want ik lees hier al een paar keer "heb geen ervaring met versterkers", welke compressors, en randtoestelen. Ik vrees een beetje dat je veel gaat kopen en je centjes kwijt bent en dan beseft dat je er niet echt mee overweg kan.
Jij hebt de luxe van een mooi bedrag tot uwer beschikking te hebben. Er zijn er veel die met veel minder goed werk moeten leveren.
Probeer toch eerst een aantal setjes gewoon te huren met mixer die je graag zou overwegen te kopen. Al doende leert men (vooral uit de fouten dan)Comment
-
ik zou een yamaha o1v96v2 kopen, die op de keukentafel zetten en daar es effe een week achter zitten.
Ben je in t bezit van dynamics effecten subgroepen en auxen,
Bv een xa2 setje of een hk actor of cobra 2 setje bij kopen.
En dan live es een jaartje of 2 gaan oefenen, sparen en dan gaan voor de grotere sets gigs apparatuur.
Dan ben je volgens mij lekker op weg.
In die 2 jaar ga je erg veel leren en tegen komen op de road en weet je welke kant je uit wil.
gr en succes in deze toch lastige weg en keuzes.Comment
-
ik zou een yamaha o1v96v2 kopen, die op de keukentafel zetten en daar es effe een week achter zitten.
Ben je in t bezit van dynamics effecten subgroepen en auxen,
Bv een xa2 setje of een hk actor of cobra 2 setje bij kopen.
En dan live es een jaartje of 2 gaan oefenen, sparen en dan gaan voor de grotere sets gigs apparatuur.
Dan ben je volgens mij lekker op weg.
In die 2 jaar ga je erg veel leren en tegen komen op de road en weet je welke kant je uit wil.
gr en succes in deze toch lastige weg en keuzes.Beetje redelijk zijn...
uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Comment