Waar ik steeds met geen mogelijkheid een goede oplossing voor weet te vinden is. Hoe sluit ik mijn speakers goed aan op mijn Crown versterkers. Perfecte versterkers, maar die Macrotech schroefterminals zijn zo lullig klein dat je er met goed fatsoen geen speakerkabel tussenkrijgt. Banaanpluggen en spades zijn ware weerstandsblokkades merk ik. Maar hoe krijg je je speakers danwel goed aangesloten?
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit probleem. ik heb nu een 1he aansluitplaat erachter hangen met speakon connectoren erop met steekpluggen in de terminals. Maar dit werkt rampzalig voor de dempingsfactor. Ik ben haast zover om de kabels direct aan de versterker vast te solderen met zilversoldeer om nog een beetje dempingsfactor over te houden.
Hoe lossen andere mensen dit op? Graag advies.
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit probleem. ik heb nu een 1he aansluitplaat erachter hangen met speakon connectoren erop met steekpluggen in de terminals. Maar dit werkt rampzalig voor de dempingsfactor. Ik ben haast zover om de kabels direct aan de versterker vast te solderen met zilversoldeer om nog een beetje dempingsfactor over te houden.
Hoe lossen andere mensen dit op? Graag advies.
Comment