nieuwe topjes maar welke

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • xxxfpnxxx
    • Jun 2006
    • 92

Om nog even door te gaan op dit onderwerp, heeft iemand suggesties waar in in de omgeving van amersfoort een winkel kan vinden waar ik de betreffende speakers kan beluisteren. Dus de KME en de RCF en de HK. Nu heb ik ook tweedehands 2 ev zx4 gevonden voor 750 samen, hoe denken jullie hierover?

Bedankt

Comment

• G_D
      • Sep 2006
      • 46

Originally posted by xxxfpnxxx
      Om nog even door te gaan op dit onderwerp, heeft iemand suggesties waar in in de omgeving van amersfoort een winkel kan vinden waar ik de betreffende speakers kan beluisteren. Dus de KME en de RCF en de HK. Nu heb ik ook tweedehands 2 ev zx4 gevonden voor 750 samen, hoe denken jullie hierover?

Bedankt
      ZX4 zijn leuke speakers, maar ik zou toch verder kijken. Ik zou toch voor RCF gaan, uiteindelijk toch veel fijnere speakers. Volgens mij is er in de regio van Amersfoort niet 1 bedrijf hebt waar alle door jou genoemde merken staan, dus moet je denk ik langs meerdere dealers of regelen dat je een setje(s) kan lenen of huren en dan vergelijken.

Comment

• flash-a-new-generation
        • Nov 2006
        • 228

ikzelf vindt de RCF'jes zeer goed klinken maar uitbreiden met een aantal subjes is ook een goed plan.. je moet de topjes wel een beetje eq'en! zit een smerig gebied in die topjes maar dat is met een processor op te vangen.

verder zou ik ook goed kijken op de 2e handse markt. hier staan zo nu en dan ook zeer aantrekkelijke topjes op.

succes, en laat ma weten wat het geworden is!

ps: de JRX topjes is niet echt fijn spul.. het gaat maar tot de 12,5 Khz en dat is niet echt bevordelijk voor de kwaliteit!
        Last edited by flash-a-new-generation; 26-05-08, 20:38.
        EAW SB850 en DVA T-4 array:D

Comment

• Leks
          • Oct 2007
          • 330

misschien eens gaan luisteren naar D.A.S vind het persoonlijk fijn klinken( in het prijs segment), niet schel, erg gedetailleerd geluid.

klinkt in mijn ogen(oren) beter dan HK in dezelfde prijs klasse
          Last edited by Leks; 27-05-08, 18:32.
          Nerd is geen belediging, het is een compliment.

Comment

• xxxfpnxxx
            • Jun 2006
            • 92

Nu zat ik laatst weer beetje verder te zoeken (jaa nogsteeds niets gekocht) en kwam ik deze tegen: SYNQ CLS- 8 Speaker Cabinet 200W RMS, 8 Ohm - J&H Licht en Geluid
            denken jullie dat het de moeite waard is die ook te gaan beluisteren?
            bij deze is het dan wel de bedoeling om er iig een 1 x 18 sub bij te kopen.
            Last edited by xxxfpnxxx; 03-06-08, 07:53.

Comment

• 4AC
              • Nov 2007
              • 1791

Originally posted by xxxfpnxxx
              Nu zat ik laatst weer beetje verder te zoeken (jaa nogsteeds niets gekocht) en kwam ik deze tegen: SYNQ CLS- 8 Speaker Cabinet 200W RMS, 8 Ohm - J&H Licht en Geluid
              denken jullie dat het de moeite waard is die ook te gaan beluisteren?
              bij deze is het dan wel de bedoeling om er iig een 1 x 18 sub bij te kopen.
              Het zal zeker de moeite waard zijn om deze te gaan beluisteren, maar ikzelf zou ze nooit kopen. Dan eerder een van de eerder genoemde topjes. Met een beetje sparen kun je daar later ook een subwoofer bij kopen en daar kan je dan véél meer mee. Met een blik op de toekomst...
              uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
              Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

Working...