Wij hebben in een grote kerkzaal, een piano staan die wij altijd versterken voor 500 man.
nu is het probleem dat het geluid niet lekker klinkt, dof, een heel donker geluid.
Hoe stel je nu een eq in zodat de piano mooi klinkt? (hoog, mid, laag midden, laag)
staan 2 microfoons achter sennheiser e855 voor hoog en laag.
Gr. jantaeke
nu is het probleem dat het geluid niet lekker klinkt, dof, een heel donker geluid.
Hoe stel je nu een eq in zodat de piano mooi klinkt? (hoog, mid, laag midden, laag)
staan 2 microfoons achter sennheiser e855 voor hoog en laag.
Gr. jantaeke




. (tel ook de kosten van de stemmer, onderhoud, verdere klanktechniek erbij op)





Comment