lem 16 kanaals mengpaneel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • staf
    • Nov 2007
    • 53

lem 16 kanaals mengpaneel

beste

ik heb een oudere lem mengtafel gekocht nu de hoofdtelefoon uitgang is 600 ohm zijn daar nog hoofdtelefoons voor te vinden of kan ik daar iets tussen plaatsen dan ik daar een gewone hoofdtelefoon ?

alvast bedankt
  • keenoncoolstuff
    • May 2003
    • 695

Heej kijk, een niet-alledaags probleem...
    Welke impedantie had je dan graag gehad willen hebben..?
    En wat is er mis met 600 Ohm? En waarom denk je dat je een andere impedantie nodig hebt? Werkt je hoofdtelefoon niet?

Ben erg benieuwd naar je wensen en een verdere uitleg van je probleem...

Groet, Rob.
    All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
    If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• staf
      • Nov 2007
      • 53

heb nu een gewone hoofd telefoon aangesloten die prefect werkte voordien maar kwam bijna geen geluid uit nu stak ik hem terug in mijn gewoon dj mengpaneel en hij geeft maar aan 1 kant terug geluid maar niet meer perfect

en waarom die 600ohm op het mengpaneel staat op de hoofdtelefoon uitgang 600ohm dus denk ik dat dit wel op de impedantie staagt

Comment

• Carl
        • Nov 2000
        • 907

Ja, die zijn nog wel te vinden hoor, Beyer en Sennheiser kunnen je vast helpen.
        Dat je bestaande (32Ohm??)hoofdtelefoon zacht klinkt op een 600Ohm uitgang, dat klopt, maar hij gaat er zeker niet van kapot, dat hij het nu niet meer goed doet is toeval, kabeltje gesneuveld gok ik?

Comment

• staf
          • Nov 2007
          • 53

mja oke ga ik achter zo een hooftelefoon zoeken die andere was toch aan vervanging toe

Comment

• staf
            • Nov 2007
            • 53

zijn er eventueel ook omvormertjes voor want senheiser en zo is nogal redelijk duur voor mij
            eventuele merken en prijzen

alvast bedankt

Comment

Working...