qsc

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2139

En die zitten dan ook nog eens aan 1 kant, dus als je een rackje vol hebt, dan heeft heeft een van de 2 sleepkevers altijd pech

Volmondig: DE EX REEKS!!! zwaar krengen, maar wel beesten op subkasten. Je moet nog niet eens naar de rest kijken als je de keuze hebt.
    Altijd carver pt2400 op SB850 gebruikt, paar keren ex4000 meegehad. Wat een wereld van verschil!
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• jorre
      • May 2007
      • 44

Qsc Plx-2

bij de uitbreiding van ons kleine arsenaal amps kan ik een reeks plx-2 versterkers overnemen.
      Maar omdat ik enkel on the road ervaring heb met crown had ik graag jullie mening gehad over deze versterkers.
      ik denk dan in het bijzonder aan het volgende:
      klankmatig, inzetbaarheid(subs,mid-hi,..),koeling ,belastbaarheid op 4 en 2 ohm,...
      graag hierover jullie mening

Comment

• nightline
        • Oct 2002
        • 1001

PLX-2 serie versterkers zijn infeite PL-2 versterkers, echter zonder com-poort maar met de zeer handige cross-over aan boord.

Ik heb beide modellen in gebruik PL236 en PLX3602, beide gewoon degelijke versterkers en prima op 2 Ohm te gebruiken, al ben ik er persoonlijk nooit echt een fan van.

Als je echt continu op 2 Ohm wil draaien op vol vermogen, zou ik toch voor de PL serie gaan.

Klank van de versterkers is gewoon erg goed.

Mvg

Jack
        Powered by AudioMadness....

Comment

• jakkes72
          • Dec 2003
          • 1015

ik heb zelf 3 PLX2-1804's

Bevallen goed. Alleen is het front gedeeltelijk van kunstof

Comment

• jorre
            • May 2007
            • 44

alvast bedankt
            1 ding heb ik echter nog niet gehoord, nl de bruikbaarheid op subs.
            ik dacht te hebben begrepen dat de plx reeks een class d amp is, vandaar mss een iets minder goede response in het laag gebied???

Comment

• jakkes72
              • Dec 2003
              • 1015

Ik gebruik ze alleen full range.
              En om er mijn 2000Watt EAW's er mee aan te sturen: ik denk niet dat de 1804's dat trekken.

Comment

• nightline
                • Oct 2002
                • 1001

Een PLX 1804 kan niet worden gebrugd, en niet op 2 Ohm worden belast.
                PLX **02 versterkers kunnen wel op 2 Ohm en gebrugd worden.
                Deze versterkers gaan prima op subs, al klinken ze minder vet dan de MX / EX serie. Dit heeft te maken met de geschakelde voeding welke geen bult rond de 100 Hz vertoont, alsdus div. technici.
                Ik gebruik de PL2 en PLXen meestal met 1 kanaal op sub, ander kanaal op mid-hoog, zeker de PLX-2 versterkers lenen zich hier goed voor door de ingebouwde cross-over.

Mvg

Jack