Eigen mengtafel en fx-rack meenemen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • berolios
    • Sep 2005
    • 1538

//off-topic:

De PM's zijn verdwenen (ja, ik blijf mijn strijd volharden ;-) ), dus maar even zo:

Hi Noot, ja hoor alles goed!! Lekker aan het afstuderen en aan het klussen. Wie gaat er schuil achter jouw forum-naam? Mijn e-mail adres staat in m'n profiel.

Adios!

off-topic//
    Last edited by berolios; 02-03-08, 21:08.
    Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• RayM
      • Jan 2006
      • 742

Een late reactie van mijn kant, gewoon je zelf even voorstellen. Dan krijg je bij mij in ieder geval koffie.
      Je eventuele wensen of vragen kenbaar maken en dan komt het wel goed.
      En als je iets niet weet, gewoon vragen.
      Ik herinner me Dynamo Open Air in 2001, ik ging daar Pain Of Salvation mixen. Voor mij de eerste keer in die orde van grootte, een megagrote line-array, de grootste Midas en een wand vol randapparatuur.
      Gewoon gezegd dat het mijn 1e keer was, alle hulp gekregen en toen de band begon heb ik gewoon mijn ding gedaan. Na afloop complimenten gehad van de technicus van dienst die tussendoor ook nog was gaan eten.

Wat je niet moet doen (wat ik dus ook mee maak) is met een fles bier in je hand, die je uit de kleedkamer gevist hebt, naar de zaaltechnici toe stappen. Ik heb daar in ieder geval een hekel aan, net als bv. met een sigaret in je mond boven de tafel gaan hangen om die eens goed te bekijken. Je bent gast, heb respect voor andermans spullen en ga vooral de boel niet afzeiken omdat het niet naar je zin is.
      Dit klinkt misschien overdreven maar het gebeurt.
      Gelukkig niet al te vaak.
      Heerlijk die stilte

Comment

Working...