100% eens met Sparky, mits goed voorbereid kan je een heel eind komen, als je thuis bankaardappel blijft spelen kom je nergens.
Even een tegelspreuk: Het meeste leer je van de dingen die fout gaan....
Even een tegelspreuk: Het meeste leer je van de dingen die fout gaan....

Ik mijn besluit gemaakt en ik stel voor dat ik gewoon eerst een paar keer mee ga om te kijken/luisteren. En misschien kan ik me in de loop van de tijd meer ontwikkelen en zodoende leren om met de spullen, tijd en stress om te gaan. 
Gewoon zeggen dat je de vaste technicus van de band bent, maar nog vrij beginnend in het vak bent. En vervolgens vragen of hij er misschien bij wil blijven om een beetje mee te helpen... Even kort uitleggen waar de knelpunten voor je zitten: is het eq'en lastig, of het instellen van een compressor... Als huistechnicus zijnde ben je toch wel een héél erg grote bokkelul als je zo'n verzoek weigert!

). Dan weet ik dat ik als huistech met gerust hart mijn AKG C451's kan steken op de OH's, zonder een grommelende gasttech die neumand wil. Enja, dat er geen SM57 op moet, dat zou zelfs een beginnende huistech moeten weten, en dit mag je gerust eisen in je rider.
Comment