Bij inprikken werkten Master Led's niet meer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SoundOfSilence
    • Mar 2007
    • 766

In mijn mixer-case heb ik de uitgangen van mijn mixer koud beschikbaar op XLR én daarnaast nog eens extra uitgevoerd op een XLR-balkje met lundahl-audiotrafo's ertussen.

Als ik aan systemen van derden ga koppelen gebruik ik altijd de trafo-uitgangen. Baad het niet, schaad het ook niet.
    It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• crash
      • Sep 2004
      • 88

Originally posted by SoundOfSilence
      In mijn mixer-case heb ik de uitgangen van mijn mixer koud beschikbaar op XLR én daarnaast nog eens extra uitgevoerd op een XLR-balkje met lundahl-audiotrafo's ertussen.

Als ik aan systemen van derden ga koppelen gebruik ik altijd de trafo-uitgangen. Baad het niet, schaad het ook niet.
      Heb je een type nummer van de door jouw gebruikte trafo's? Was namelijk even bij Lundahl op de site gaan kijken, maar wat een keuze zeg!

Comment

• DJ Antoon
        • May 2005
        • 1681

Let alleen op dat je niet aan beide kanten de shield gaat liften van aarde, in het geval de ontvangende party ook al een trafo input met grond lift gebruikt. Op dat moment heb je geen afscherming meer van je kabel en dat geeft ook problemen.
        Lundahl trafo's zijn prima, maar ook de amplimo's doen het erg goed. Als je het geheel niet goed (afgeschermd) weg kunt bouwen zou ik wel trafo's met mumetalen afscherming gebruiken, anders pik je daar weer een hoop brom op...

Comment

Working...