Info Soundprojects SP3B

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MarkRombouts
    • Jan 2005
    • 1391

Info Soundprojects SP3B

Kan iemand me helpen aan info over de Soundprojects SP3B sub kast ??

Ik bedoel hier niet de SP315 sub maar de oudere dubbel 15" SP3B kast. Ik zou deze eventueel tweedehands kunnen overnemen en willen gaan gebruiken bij mijn nog aan te schaffen SP2 toppen.

Een mailtje naar Soundprojects is uiteraard al onderweg.

Bij voorbaat dank.
  • Husss
    • Jul 2003
    • 220

Beste Mark,
    De SP3B is in feite niets anders dan een sp215 met minder kastvolume en daardoor een wat "compacter" laag. Door de iets hogere afstemming klinkt de kast wat meer rock en roll. Klinkt niet verkeerd!!.

Met vr gr,

Husss
    Last edited by Husss; 21-02-08, 20:31.

Comment

• MarkRombouts
      • Jan 2005
      • 1391

Huss,

Heb jij ook ervaring met de combinatie SP2 en SP3B ?
      Ik zou deze willen gebruiken voor de uitversterking van bandjes, maar ook muziektheater e.d.

Ik hoor graag of je me misschien nog wat meer kunt vertellen ?

In ieder geval alvast bedankt voor je reactie.

Comment

• Husss
        • Jul 2003
        • 220

Originally posted by MarkRombouts
        Huss,

Heb jij ook ervaring met de combinatie SP2 en SP3B ?
        Ik zou deze willen gebruiken voor de uitversterking van bandjes, maar ook muziektheater e.d.

Ik hoor graag of je me misschien nog wat meer kunt vertellen ?

In ieder geval alvast bedankt voor je reactie.
        Beste Mark,

Het bovengenoemde setje is een prima compacte combinatie die (indien gewenst) ook een flink volume kan produceren. SP2 is een helder en fris klinkend kastje de combinatie met de 3b gaat goed!
        Ben zelf niet in het bezit maar werk er graag mee!

Met vr gr,

Comment

• MarkRombouts
          • Jan 2005
          • 1391

Je hebt het in je eerder post over een wat compacter laag. Ik heb via Soundprojects zelf begrepen dat het kastje een diepgang tot 35 Hz heeft in tegenstelling tot de 30 Hz van de SP215.

Ik neem aan dat deze 5 Hz niet echt dramatisch is toch ? Hoe is jouw ervaring hierover ?? (als iemand anders nog ervaringen heeft hoor ik het uiteraard ook graag.

Comment

• Husss
            • Jul 2003
            • 220

Originally posted by MarkRombouts
            Je hebt het in je eerder post over een wat compacter laag. Ik heb via Soundprojects zelf begrepen dat het kastje een diepgang tot 35 Hz heeft in tegenstelling tot de 30 Hz van de SP215.

Ik neem aan dat deze 5 Hz niet echt dramatisch is toch ? Hoe is jouw ervaring hierover ?? (als iemand anders nog ervaringen heeft hoor ik het uiteraard ook graag.
            Klopt! maar door het grotere kastvolume van de 215 is het "echte laag" luider aanwezig, en klinkt ie iets vetter. Zo uit het hoofd zijn de processor instellingen en poort tuning voor beide hetzelfde. dwz dat de extra diepgang puur uit het kastvolume komt.
            Beide kastjes klinken icm een sp2 prima.
            Voor een hoop dingen haal je de onderkant er toch ietsje uit.

Wanneer je de 3b's voor een nette prijs kunt krijgen zou ik dit absoluut doen of overwegen!

Grt Husss

Comment

Working...