P.A systemen uit Canada ? Nieuw ?
Collapse
X
-
-
-
Zo, dat ziet er zeker goed uit! Ben heel erg benieuwd het klinkt en, minstens zo belangrijk, hoe veel het kost! De importeur is Massive Productions Curacao and Holland
Heeft iemand hier ooit van gehoord? Ze zitten in Curacao... En ze zijn importeur voor nederland.Weet iemand ook hoe veel de producten kosten?
uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-
De importeur is Massive Productions Curacao and Holland
Heeft iemand hier ooit van gehoord? Ze zitten in Curacao... En ze zijn importeur voor nederland.
... daar heb ik wel 's van gehoord ja, die hebben een hoop Milo en ander mooi spul, best grote jongens !
Betreft de electronica en de drivers; dit komt me allemaal zo bekend voor, zeer waarschijnlijk eigen naam op 'n OEM product ... slim, niets mis mee. Het enige dat naar mijn idee uit hun eigen fabriek komt zijn de kasten, ook niets mis mee natuurlijk ... iemand al luisterervaring ?
Groet'n !Meer is minder, minder is meerComment
-
de ampjes lijken heel veel op de oude Samson serie
'k wil het niet gelijk afkraken en zal dat ook niet snel doen
maar het is wederom zoals eerder omschreven waarschijnlijk weer een OEM SERIE
maar daarom kan het best goed zijn
m.v.g.
Luke
================================================== ==
zo en dan ga ik morgen weer verder met speakers reconen nog 4 nexo cd18's te gaan
[ sorry voor de nexo gebruiker maar ....... NEXO gaat ook stuk ]Comment
-
[FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]Comment
Comment