Heeft iemand gebruikservaring met de SA performer set.
Het gaat over 4x top (dubbel 15"+2") en 4 x sub met de SA proccessors en versterkers.
Het gaat over 4x top (dubbel 15"+2") en 4 x sub met de SA proccessors en versterkers.
Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
en dat de bovenstaande setjes van het oude "hifigeluid op pa" idee uitgingen.

.

Comment