Welke 4x8 speakerprocessor ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hugovanmeijeren
    • Oct 2004
    • 1436

Originally posted by Timo Beckman
    Dat uploaden naar mijn space heb ik geprobeerd maar daar blijft niet veel van over qua beeld
    Timo, stuur mij anders maar even een mailtje met de afbeeldingen, dan zet ik ze wel online.

Groeten Hugo
    Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• tijn
      • Oct 2003
      • 184

Hier zijn de plaatjes. Timo had ze al naar mij gemaild (nogmaals dank daarvoor!).

XTA vs DBX (de oranje is de XTA):

XTA:

DBX:

Groeten,

Martijn
      Last edited by tijn; 26-01-08, 10:05.

Comment

• MarkRombouts
        • Jan 2005
        • 1391

Ik was ook wat aan het zoeken naar processors voor mijn eigen doeleinden en kwam daarbij de Ashly Protea processors tegen. Deze zijn in een groot aantal verschillende configuraties verkrijgbaar. Ik zou zelf interesse hebben in de 3.24CD-D, maar voor de TS zou de 4.24C variant interessant kunnen zijn.

Hebben er op dit forum mensen ervaring met deze of andere processoren van het merk Ashly ???

Comment

• Timo Beckman
          • Jul 2006
          • 1298

Even voor de goede orde beide gevallen is de processor recht toe recht aan van input naar output Geen filters of wat dan ook behalve de xta die liet het niet toe op het top hoog. (12db bessel op 22khz)
          De setting voor de 260 was een 2 x mono input naar 6 mono outputs zonder eq's of wat dan ook.

Hoe doen jullie dat met die foto's hier posten . Ik heb een aantal keren gekeken hoe dit te doen maar ja ik en computers werkt niet altijd

Comment

• berolios
            • Sep 2005
            • 1538

Originally posted by Timo Beckman
            ... Ik heb een aantal keren gekeken hoe dit te doen maar ja ik en computers werkt niet altijd...
            Incompatible heet dat ;-)

Je moet de foto's ergens openbaar toegankelijk on-line zetten (image-shack, geocities, whatever) en dan de linkjes in je post invoegen. Je kunt dus geen foto's uploaden naar het forum.

Hope this helps ;-)

Ajoo!
            Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• Timo Beckman
              • Jul 2006
              • 1298

Story of my live. MZzl Timo

Comment

• subbass
                • Sep 2006
                • 78

Als ik deze RCF DX4008 zo eens bekijkt, lijkt deze processor en de text op de website toch wel heel erg op de Xilica DLP4080, of zie ik dat verkeerd ???
                Ja het is inderdaad een Xilica. Zo zie je maar weer dat niet alleen Chinezen creatief zijn en blijkbaar zijn de Xilica's toch wel van goede kwaliteit als iedereen ze laat re-labelen

Comment

• Outline
                  • Feb 2006
                  • 1434

Mischien al wel bekend, of niet: er schijnen nieuwe Xilica's te zijn. U mag zelf even gaan kijken.

Xilica Audio Design

Comment

• subbass
                    • Sep 2006
                    • 78

Mischien al wel bekend, of niet: er schijnen nieuwe Xilica's te zijn. U mag zelf even gaan kijken.
                    XP series is volgens mij dan de nieuwe instapversie van Xilica, vernomen dat de XP8080 rond de 1100 euro moet gaan kosten en dat is niet veel geld voor 8 in- en 8 uit

XD4080 zal dan wel de opvolger wezen voor oa de DLP4080 en geloof die gaat iets van net iets meer dan 2000 euro kosten ??

Comment

Working...