KAM audio

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • S500D
    • Feb 2003
    • 215

KAM audio

Terwijl ik op speuders aan het loeren was kwam ik terecht op een persoon die KAM versterker te koop had.
    Nu ben ik nieuwsgierig aangelegd en ga ik op zoek naar KAM.
    Ik kom terecht op een Engelse site en ik moet zeggen dat het er netjes uitziet en de produkten zien er ook netjes uit.
    Is dit de zoveelste OEM merk of staat dit op zichzelf?
    En zijn er mensen op dit forum die al bekend zijn met dit merk en hun produkten.
    Naar de prijzen kijkend denk ik zelf dat het in de regionen van de dap en behringer en meer van dat soort meuk, maar kijk ik naar afwerking denk ik dat het weer een stapje hoger ligt.
    Ik ben benieuwd naar de gebruikers ervaringen.

Gr Ron.
    U draait, Wij vragen.
  • ostracized
    • May 2002
    • 214

alhier de link naar de fabrikant:
    Kam Dj Equipment, Lighting, Amps, Speakers and Accessories

ik ken het merk niet en kan je daar dus ook niet mee verder helpen
    (...)

Comment

• laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

ZIET er mij OEM-spul uit. Vooral de CD-spelers heb ik allemaal al eens ergens anders gezien Ook verdenk ik sommige versterkers ervan een licht gewijzigde front te hebben t.o.v. andere voorkomende merken...
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• S500D
        • Feb 2003
        • 215

Dat is inderdaad de site waar ik ook op heb gekeken.

ZIET er mij OEM-spul uit. Vooral de CD-spelers heb ik allemaal al eens ergens anders gezien Ook verdenk ik sommige versterkers ervan een licht gewijzigde front te hebben t.o.v. andere voorkomende merken...
        Nou ik had dat dus ook met de DJ gear maar met de amp had ik dat toch niet echt (misschien niet goed opgelet).

Ik zou dan ook wel heel graag willen weten waarvan dit een OEM produkt is eigenlijk.

Gr Ron.
        U draait, Wij vragen.

Comment

• 4AC
          • Nov 2007
          • 1791

Misschien wat off-topic, maar op hun (professioneel uitziende) internetsite staat hun nieuwe productfolder. Is wel interessant om door te spitten, vond ik zelf.
          Alles is -zover ik het kan zien- OEM, zoals gezegd. Maar ze hebben bij verscheidene producten het uiterlijk wat verandert. Dat doen lang niet alle merken...

Speakers komen mij allemaal erg bekend voor. Ontwerpen van Dap, Cerwin-Vega en JB-systems herken ik er in.

Om welke versterker ging het in de advertentie die jij had gevonden, S500D?
          uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
          Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• S500D
            • Feb 2003
            • 215

Om welke versterker ging het in de advertentie die jij had gevonden, S500D?
            Ja goh dat weet ik niet meer dat is alweer een tijdje terug niet?
            Ik was gewoon nieuwsgierig naar het merk KAM omdat ik er nog nooit van gehoord had.

Maar hoezo? weet jij meer van dit merk?

Gr Ron.
            U draait, Wij vragen.

Comment

• 4AC
              • Nov 2007
              • 1791

Originally posted by S500D
              Ja goh dat weet ik niet meer dat is alweer een tijdje terug niet?
              Ik was gewoon nieuwsgierig naar het merk KAM omdat ik er nog nooit van gehoord had.

Maar hoezo? weet jij meer van dit merk?

Gr Ron.
              Nee, helemaal niet. Maar misschien kon ik of iemand anders je vraag daarmee beantwoorden:
              "Ik zou dan ook wel heel graag willen weten waarvan dit een OEM produkt is eigenlijk."
              Of is daar inmiddels geen behoefte meer aan?
              uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
              Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

Working...