Tape-rackjes
Collapse
X
-
Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape actComment
-
Heb ook vaak genoeg mee gemaakt dat PV inprikt hoor. Hangt denk ik een beetje van de aanwezige installatie af.
JoostComment
-
oke. hoe dan ook, het zal beiden vaak voorkomen. vandaar mijn reactie, ik zie nl regelmatig dat wanneer bekende artiesten bij ons inprikken de geluidsman toch nog een set in de bus heeft staan voor de zekerheid. Zeker bij de kleine evenementen en hen niet bekend is wat er binnen staat aan geluid.Comment
-
Die gasten waar ik het over heb staan continu met de oortjes IN. Dat snap ik dus niet! En dan zijn ze dus met de zaalmix bezig, NIET met IE-mix voor de artiest! Je mag raden hoe het in de zaal klinkt...Comment
-
Wij luisteren ook draadloos mee hoor... Pak maar 'ns een beetje fatsoenlijke Headphone en ga dan alle HP-uitgangen beluisteren. Klinkt het allemaal toch nét iets anders. Probleem los je op met 'n extra ontvanger voor jezelf. Zit je tot dat punt helemaal gelijk.Comment
-
Tot zover de Qoute's!
Dacht bij Rombley eerlijk gezegd in eerste instantie aan HVR, maar Soundworks kan natuurlijk ook.
Bij de grote (C)-klussen is het geluid bijna altijd goed geregeld en prikken we gewoon in. Bij een kleine en/of twijfelachtige locatie zetten we bijna altijd een zelf een set neer. Ja, als je D&B gewend bent...
Eerlijkheidshalve wil ik wel opbiechten dat er eigenlijk altijd een Q-set achterin staat die er bij twijfel meteen uitrolt.
En ben blij dat ze bij ons allemaal In-Ear zijn!Comment
-
De reden hiervoor is dat je geen gok kunt nemen met de naam en reputatie van de artiest en je eigen naam, vandaar dat je altijd een set achter de hand hebt.oke. hoe dan ook, het zal beiden vaak voorkomen. vandaar mijn reactie, ik zie nl regelmatig dat wanneer bekende artiesten bij ons inprikken de geluidsman toch nog een set in de bus heeft staan voor de zekerheid. Zeker bij de kleine evenementen en hen niet bekend is wat er binnen staat aan geluid.Comment
-
Leuke andere vraag mbt je rackje.. wie heeft er een eq voor foh inzitten?
Kwam laatst een debiel tegen (zal geen namen/bedrijven noemen) die bij openen van ze rackje direct met een dubbele badkuip tevoorschijn kwam.. ;-(Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)Comment
-
Is innerdaad Soundworks ja.
In de tape rackjes zitten gewoon een FOH eq en een apex monitor EQ.. kan natuurlijk altijd worden opgeprikt. vaak is de FOH eq niet nodig aangezien de set van het huis netjes is ingeregeld (meestal)
EAW SB850 en DVA T-4 array:DComment

Comment