hoi allemaal
ik heb hier thuis een dB TECHNOLOGIES draadloze microfoon liggen
hij bestaat uit een:
dB TECHNOLOGIES FM RECEIVER SW201 ontvanger
dB TECHNOLOGIES POCKET FM TRANSMITTER VH182L zender
dit setje is altijd in een kerk gebruikt, ze hebben hem weggedaan om dat deze 9V batterijen gebruikte en hij daar maar 2 uur mee kon doen.
nu heb ik hem weer is uit de kast gehaald en hem geprobeerd, maar nu doet die het niet meer als je de ontvanger op de mixer aan sluit dan kan het ledje voor op groen branden als die dat doet komt er alleen maar ruis binnen, als die oranje word dan komt er niks meer binnen.
de zender heb ik ook geprobeerd als ik op het microfoontje tik dan gaat 1 van de 2 rode ledjes branden, maar komt er niks binnen op de mixer.
ik heb nog een paar foto's:

de zender met het microfoontje.

de voorkant van het zendertje.

De ontvanger.

de hele set.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen of een idee hebben wat het zou kunnen zijn.
al vast hartelijk dank!
gr,kevin
ik heb hier thuis een dB TECHNOLOGIES draadloze microfoon liggen
hij bestaat uit een:
dB TECHNOLOGIES FM RECEIVER SW201 ontvanger
dB TECHNOLOGIES POCKET FM TRANSMITTER VH182L zender
dit setje is altijd in een kerk gebruikt, ze hebben hem weggedaan om dat deze 9V batterijen gebruikte en hij daar maar 2 uur mee kon doen.
nu heb ik hem weer is uit de kast gehaald en hem geprobeerd, maar nu doet die het niet meer als je de ontvanger op de mixer aan sluit dan kan het ledje voor op groen branden als die dat doet komt er alleen maar ruis binnen, als die oranje word dan komt er niks meer binnen.
de zender heb ik ook geprobeerd als ik op het microfoontje tik dan gaat 1 van de 2 rode ledjes branden, maar komt er niks binnen op de mixer.
ik heb nog een paar foto's:

de zender met het microfoontje.

de voorkant van het zendertje.

De ontvanger.

de hele set.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen of een idee hebben wat het zou kunnen zijn.
al vast hartelijk dank!
gr,kevin

Comment