dB TECHNOLOGIES draadloze microfoon.

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kevinveerbeek

    #1

    dB TECHNOLOGIES draadloze microfoon.

    hoi allemaal

    ik heb hier thuis een dB TECHNOLOGIES draadloze microfoon liggen
    hij bestaat uit een:
    dB TECHNOLOGIES FM RECEIVER SW201 ontvanger
    dB TECHNOLOGIES POCKET FM TRANSMITTER VH182L zender

    dit setje is altijd in een kerk gebruikt, ze hebben hem weggedaan om dat deze 9V batterijen gebruikte en hij daar maar 2 uur mee kon doen.
    nu heb ik hem weer is uit de kast gehaald en hem geprobeerd, maar nu doet die het niet meer als je de ontvanger op de mixer aan sluit dan kan het ledje voor op groen branden als die dat doet komt er alleen maar ruis binnen, als die oranje word dan komt er niks meer binnen.
    de zender heb ik ook geprobeerd als ik op het microfoontje tik dan gaat 1 van de 2 rode ledjes branden, maar komt er niks binnen op de mixer.
    ik heb nog een paar foto's:

    de zender met het microfoontje.


    de voorkant van het zendertje.


    De ontvanger.


    de hele set.

    ik hoop dat jullie mij kunnen helpen of een idee hebben wat het zou kunnen zijn.

    al vast hartelijk dank!

    gr,kevin
    Last edited by Guest; 30-12-07, 17:36.
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

    #2
    Is de uitgang van de ontvanger op line-niveau? Want je hebt hem wel op de line-in van je mixer zitten!
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

    Comment

    • kevinveerbeek

      #3
      hoi,

      ik weet niet of die op mic nivo of op line nivo is.
      maar ik heb ook al wel is een gwoone microfoon in de line ingang gehad en dan moest je gewoon de gain wat verder los zetten...
      dus ik neem aan dat dat het niet is...

      gr,kevin

      Comment

      • martijn verkerk
        • Nov 2005
        • 300

        #4
        euhmmm check je frequentie is
        mischien een bandje waar bv dig tv op zit of een andere zware zendmast...

        Comment

        • kevinveerbeek

          #5
          hoi, Martijn

          de frequentie is: 200.125
          is dit een foute frequentie?

          gr,kevin

          Comment

          Working...