K&M Starline

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sparky
    • Apr 2002
    • 2104

    #1

    K&M Starline

    Ben een statievensetje aan het samenstellen voor een klant en wou voor de bekende topline van K&M gaan. De kwaliteit hiervan is bewezen en je kunt zo lekker je bosje kabel aan het hendeltje hangen, belangrijkste reden om niet voor de goedkopere lijn te willen gaan is het ontbreken van dat bewuste pookje haha Maar ik ben even naar de site geweest en daar zag ik ook dit:

    Starline: K&M - König & Meyer GmbH & Co.KG

    Ik kom deze serie eigenlijk nooit tegen, is er hier iemand die ze gebruikt, zo ja: zijn ze duurzaam. En werkt het haakje voor je kabelbosje een beetje handig? (nee ik bedoel niet die clipjes om de kabel tegen het statief te houden) Ik zie dat er aan het einde van het statief en de hengels een ander systeem dan de immer verdwijnende spanringen is om de mic/boom in de gewenste positie te houden, werkt dat ook goed?

    Wel, hoop dat iemand die dingen kent, mss is het de extra centjes waard.
    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.
  • pmx
    • Jan 2005
    • 29

    #2
    ik ken een aantal podia die ze hebben, en ze zijn na een tijdje wel wat gammeler dan de 'zwarte' k&h's. ook draai je ze wat sneller verrot, vooral de verticale telescoop. als je het geld hebt, koop dan lekker de 'zwarte'...

    Comment

    • Outline
      • Feb 2006
      • 1434

      #3
      Triple gebruikt ze voor oa Nick&Simon. Mischien dat je hun eens kunt mailen voor ervaringen?

      Comment

      • sparky
        • Apr 2002
        • 2104

        #4
        PMX verwar je nu niet de goedkoopste met de duurtste serie? Het was de duurdere "starline" die ik bedoelde.

        Outline: bedankt, inmiddels is keus gemaakt voor de "normale" topline.

        Natuurlijk ben ik nog steeds wel benieuwd naar ervaringen van mensen die die dingen hebben of regelmatig gebruiken.
        Last edited by sparky; 01-01-08, 17:07.
        Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

        Comment

        • Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

          #5
          de TOPline is de starndaard in PA-land..
          goedkopere statieven gooi ik meteeen van de klep...

          ge-edit dus..
          Last edited by Gast1401081; 02-01-08, 03:02.

          Comment

          • sparky
            • Apr 2002
            • 2104

            #6
            Je bedoelt de topline.
            Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

            Comment

            • Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

              #7
              Originally posted by sparky
              Je bedoelt de topline.
              jss klopt.... de 210-9 http://www.k-m.de/fileadmin/hacatalo..._reference.jpg

              de topline dus,.., en de rest is leuk voor de oefenruimte.

              Comment

              Working...