Ben een statievensetje aan het samenstellen voor een klant en wou voor de bekende topline van K&M gaan. De kwaliteit hiervan is bewezen en je kunt zo lekker je bosje kabel aan het hendeltje hangen, belangrijkste reden om niet voor de goedkopere lijn te willen gaan is het ontbreken van dat bewuste pookje haha
Maar ik ben even naar de site geweest en daar zag ik ook dit:
Starline: K&M - König & Meyer GmbH & Co.KG
Ik kom deze serie eigenlijk nooit tegen, is er hier iemand die ze gebruikt, zo ja: zijn ze duurzaam. En werkt het haakje voor je kabelbosje een beetje handig? (nee ik bedoel niet die clipjes om de kabel tegen het statief te houden) Ik zie dat er aan het einde van het statief en de hengels een ander systeem dan de immer verdwijnende spanringen is om de mic/boom in de gewenste positie te houden, werkt dat ook goed?
Wel, hoop dat iemand die dingen kent, mss is het de extra centjes waard.
Maar ik ben even naar de site geweest en daar zag ik ook dit:Starline: K&M - König & Meyer GmbH & Co.KG
Ik kom deze serie eigenlijk nooit tegen, is er hier iemand die ze gebruikt, zo ja: zijn ze duurzaam. En werkt het haakje voor je kabelbosje een beetje handig? (nee ik bedoel niet die clipjes om de kabel tegen het statief te houden) Ik zie dat er aan het einde van het statief en de hengels een ander systeem dan de immer verdwijnende spanringen is om de mic/boom in de gewenste positie te houden, werkt dat ook goed?
Wel, hoop dat iemand die dingen kent, mss is het de extra centjes waard.





Comment