Instellingen DX38 overzetten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Max
    • Feb 2003
    • 680

Instellingen DX38 overzetten

Goede middag!

Ik heb twee EV DX38 processors; één hiervan is nieuw gekocht, en hier heb ik de instellingen op laten zetten die het bedrijf zelf ook gebruikt (klinkt beter dan de originele instellingen). De andere processor is 2e hands overgenomen en hier staan de originele instellingen op.

Nu is de vraag als volgt: Kan ik de instellingen van de DX38 gemakkelijk overzetten van de éne processor naar de andere (middels de bijgeleverde RS kabel?) of moet dit gebeuren via het programma RACE? (Zoja, is dit eenvoudig te doen? Beschik helaas niet over de tijd om dagen te puzzelen ).

Bij voorbaat dank,
    Max
  • Energybase
    • Dec 2005
    • 12

bijde EV's wegknikkeren en een fatsoenlijke kopen

nee sorry ik zou het niet weten. normaliter aan je laptop hangen, de preset inladen van de goede. opslaan op je laptop en da volgende connecten en dan daarop wegschrijven.

lijkt me dat dat gaat

Comment

• hugovanmeijeren
      • Oct 2004
      • 1436

Via midi kun je alles settings van de één naar de ander dumpen.

Groeten Hugo
      Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• BlackLight_Frank
        • Feb 2004
        • 143

Via RACE overzetten werkt best eenvoudig, actieve setting wordt geladen bij het verbinden met je goede DX. Deze opslaan en in je nieuwe schieten.
        Misschien toch ook niet verkeerd om hier aandacht aan te besteden om te weten hoe je instellingen eruit zien, voor als je ze toch ooit zelf wilt aanpassen.

Je kunt de instellingen ook aanpassen op de DX zelf, als het toch maar gaat om kleine aanpassingen is dit ook wel goed te doen.

Frank
        Gewoon een uit de hand gelopen hobby, verder niets geen bijzonders.

Comment

• Max
          • Feb 2003
          • 680

Bedankt voor de reacties tot dusver, heb gisteren al geprobeerd de DX38 aan de laptop te hangen maar nu blijkt dat de laptop deze aansluiting niet heeft Dat word dus een laptop van de buren lenen

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

Originally posted by Max
            Bedankt voor de reacties tot dusver, heb gisteren al geprobeerd de DX38 aan de laptop te hangen maar nu blijkt dat de laptop deze aansluiting niet heeft Dat word dus een laptop van de buren lenen
            of voor 5 euro een usb>>rs232 kabeltje aanschaffen. Alhoewel dat weer 4 bier scheelt...

Comment

Working...