Ik zit met volgend probleem en hoop dat jullie mij een stuk verder kunnen helpen.
Mijn blinde broer speelt al jarenlang piano en zingt daar ook bij. De laaste tijd gaat het allemaal wat professioneler worden. hij krijgt steeds meer aanvragen of hij op feestjes wil komen spelen. Erg leuk allemaal natuurlijk maar technisch komt daar ook wat bij kijken.
Veelal speelt hij nu op de aanwezige piano van de locatie waar hij speelt en zingt hij daar zonder versterking bij.
Echter voldoet dit niet meer en ben ik voor hem opzoek naar een klein setje om net dat beetje extra te kunnen geven.
Echter is hij zelf in het bezit van een Roland EP 85 Digitale Piano.
En ik denk dat hij hier met uitbereiding van een mixer en luidsprekers een heel leuke set mee neer kan zetten.
Ik ben zelf al een flinke tijd actief op geluidgebied. Verzorg jaarlijks alle activiteiten die worden georganiseerd bij Bartimeus.
Graag zou ik van jullie horen wat jullie adviseren om te gaan kopen.
Ik ben al vast aan het inventariseren geweest en ik kom op volgend lijstje.
Luidsprekers:
- HK audio Soundhouse one 2x top 150 watt, 1x sub 300watt
- dB Technologies Entertainer M 500 sub-top combinatie
- Lem D400
- RCF Art 310a (tweede hands)
Mengtafel:
- Yamaha MG 12/4 12-CH
- Soundcraft EPM, 6 mono, 2 stereo, L-R
Ik hoop dat jullie snappen wat mijn idee is en me wat ervaringen kunnen geven met bovenstaande sets of mogelijk aanvullen met andere alternatieven.
Met Vriendelijke groet,
Coen Kettelarij
Mijn blinde broer speelt al jarenlang piano en zingt daar ook bij. De laaste tijd gaat het allemaal wat professioneler worden. hij krijgt steeds meer aanvragen of hij op feestjes wil komen spelen. Erg leuk allemaal natuurlijk maar technisch komt daar ook wat bij kijken.
Veelal speelt hij nu op de aanwezige piano van de locatie waar hij speelt en zingt hij daar zonder versterking bij.
Echter voldoet dit niet meer en ben ik voor hem opzoek naar een klein setje om net dat beetje extra te kunnen geven.
Echter is hij zelf in het bezit van een Roland EP 85 Digitale Piano.
En ik denk dat hij hier met uitbereiding van een mixer en luidsprekers een heel leuke set mee neer kan zetten.
Ik ben zelf al een flinke tijd actief op geluidgebied. Verzorg jaarlijks alle activiteiten die worden georganiseerd bij Bartimeus.
Graag zou ik van jullie horen wat jullie adviseren om te gaan kopen.
Ik ben al vast aan het inventariseren geweest en ik kom op volgend lijstje.
Luidsprekers:
- HK audio Soundhouse one 2x top 150 watt, 1x sub 300watt
- dB Technologies Entertainer M 500 sub-top combinatie
- Lem D400
- RCF Art 310a (tweede hands)
Mengtafel:
- Yamaha MG 12/4 12-CH
- Soundcraft EPM, 6 mono, 2 stereo, L-R
Ik hoop dat jullie snappen wat mijn idee is en me wat ervaringen kunnen geven met bovenstaande sets of mogelijk aanvullen met andere alternatieven.
Met Vriendelijke groet,
Coen Kettelarij
Comment