Ervaringen met Prodjuser M520 bij live werk

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • metalteacher
    • Dec 2007
    • 467

Ervaringen met Prodjuser M520 bij live werk

Heeft er iemand ervaring met een Prodjuser M520 bij live werk. Wij hebben een Amcron MA 2400 op het laag en een Amcron Geodyne op de toppen. Omdat de Geodyne met 2x400watt aan de lichte kant is. Zitten wij erover na te denken om deze te verkopen en een Prodjuser M520 ervoor terug te kopen. Maar ik twijfel of ik wel van een Amcron terug wil naar een Prodjuser.
    Steelwing - Full Speed Ahead!!!
  • hugovanmeijeren
    • Oct 2004
    • 1436

Ja ervaring mee... Eenvoudige reactie: NIET DOEN!

De M520 gaat erg snel de clip in, en wil ook wel eens daarna direct voor de rest van de dag de protect inschakelen. Heb dat tot nu toe 3x meegemaakt na normaal gebruik... (Belasting op 4Ohm tegen clip aan, dus op de zwaardere bassen even de clip in)....

Je gaat er absoluut spijt van krijgen als je je Crowns inruilt.

Groeten Hugo
    Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• JVS
      • Mar 2004
      • 317

Ik kan niets anders dan met Hugo instemmen, niet doen. Liever even doorsparen en ergens nog een MA2400 vandaan halen. Krijg je op 4 ohm vrijwel normaal gesproken niet door de knieën. Je komt ze tweedehands tegen rond de 650-750 euro.

Comment

• metalteacher
        • Dec 2007
        • 467

Nee, we waren er inderdaad zelf ook al uit. De Crowns blijven, 2x400watts is genoeg voor onze toppen nu we een paar SA GB152 hebben gekocht. Met 103dB en 4ohm komen we in onze zaal met max 150 man goed uit de voeten op onze metal avonden. De MA2400 nu op het laag met twee kasten per kant heeft er moeite mee, maar komt ermee weg. Groot voordeel van de MA2400, hij blijft altijd strak. In de toekomst wil ik hier er nog wel één van bij hebben.
        Steelwing - Full Speed Ahead!!!

Comment

Working...