Rcf Art 525 A

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hansound
    • Apr 2006
    • 832

Roger,

Ik ben ook RCF dealer, en vind het een erg leuk product voor een leuke prijs.
    Graag vertel ik over de klank en de kwaliteit van de nieuwe RCF speakers.
    Maar mijn webshop word niet genoemd op dit forum, en ik probeer ook geen speakers te verkopen aan leden van het forum.
    Volgens mij is dit forum daar ook niet voor

Comment

• sis
      • Jul 2003
      • 3305

Wie of wat de goedkoopste is heeft niks te maken met dit topic !
      Een leuk prijsje wil iedereen, maar nog veel belangrijker is de service.
      En dit gegeven " service " heb ik de dag toen ik die ART's 525 A ging ophalen in cuijk ondervonden . ( zonder in details te treden )
      Roger is een zakenman net zoals ik , elk op zijn eigen terrein , elk kent zijn werk en inkoopprijs en elk doet wat hij ermee wil ( althans volgens de normen ) die waarschijnlijk zijn opgelegd door RCF .
      Daar ken ik niks van , ik ben beroepsmuzikant en ik moet werken met goed materiaal.
      Dit gezegd zijnde hebben de ART's 525A vandaag 12 uur aan één stuk gedraaid tot vanavond +/- 240 personen, weliswaar :
      1. voor senioren diner-dansant , laag geluidsniveau maar zeer helder, en met succes voor deze groep mensen...
      2. voor 50 plussers +/- 240 personen dansavond gehad in Oostende .( net thuis , wat een hondeweer zeg )
      Heb daar met die 2 kastjes nog niet de helft van zijn vermogen gebruikt.
      Meneer Van de Voorde ( ikke dus ) " Kan de bas iets minder AUB "
      Ik denk dat er eens meer mensen moeten gaan nadenken en deze oerlelijke kastjes eens moeten gaan beluisteren.
      Tot op heden vandaag heb ik nog niks beter gehoord in deze prijsklasse inclusief gewicht en SPL vooral omdat EQ bijna niet nodig is, dit is voor mij een gegeven van zeer grote waarde .
      En nu niet meer bekvechten hé ...
      Nu gaap,gaap,gaap, ga ik slapen
      sis
      Last edited by sis; 09-11-07, 02:44.
      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Roger
        • Jun 2007
        • 26

Originally posted by Hansound
        Roger,

Ik ben ook RCF dealer, en vind het een erg leuk product voor een leuke prijs.
        Graag vertel ik over de klank en de kwaliteit van de nieuwe RCF speakers.
        Maar mijn webshop word niet genoemd op dit forum, en ik probeer ook geen speakers te verkopen aan leden van het forum.
        Volgens mij is dit forum daar ook niet voor
        Beste Hansound,

Natuurlijk is RCF een leuk product voor een leuke prijs. Ik heb zelf onze webshop niet genoemd op dit forum en zou dit zelf ook nooit doen. Dit is niet de bedoeling van een forum. Het is denk ik de bedoeling om met elkaar van gedachten te wisselen over de ervaringen en kwaliteiten van bepaalde speakers of andere apparatuur. Het is nooit mijn bedoeling geweest om in welke vorm dan ook maar reclame te maken en volgens mij heb ik dat ook niet gedaan. Tot nog toe heb ik alleen mijn ervaringen met onze RCF-systemen gedeeld met de mensen op het forum. Ik kan zelf natuurlijk niet voorkomen dat andere mensen mijn naam hier noemen. Er zijn immers al diverse RCF dealers op dit forum de revu gepasseerd.
        Het lijkt me overigens verstandig om hier een einde aan te maken, want dit soort discussie voert tot niets.

Comment

• Outline
          • Feb 2006
          • 1434

Heren, jullie krijgen een dezer dagen allebei een mailtje! Momenteel alleen een beetje te druk met de dagelijkse gang van zaken...

En ga hier even geen hekel aan elkaar krijgen! Jullie doen allebei netjes je werk en dat is meer dan dat ik over de Knuppels van Konitech kan zeggen! Geen wonder dat ze dB al kwijt zijn... (nu de rest nog)

Comment

• Didier
            • Aug 2002
            • 323

Sis, jij had toch eerst EAW of niet? Heb je EAW verkocht en RCF in de plaatst gezet?
            Zuid-Limburg

Comment

• sis
              • Jul 2003
              • 3305

Originally posted by Didier
              Sis, jij had toch eerst EAW of niet? Heb je EAW verkocht en RCF in de plaatst gezet?
              Dat klopt, de EAW's zijn verkocht en de ART's zijn in de plaatsgekomen,
              Grote feesten boven de 150 doe ik toch niet meer + overal hangen er tegenwoordig limiters in feestzalen en ik ben het beu om te sleuren met die EAW als ik ze toch maar voor de helft van zijn vermogen kan gebruiken.
              Daarbij komt nog dat ik meestal senioren doe, dus nu ben ik zeer compact
              2 x ART 525 A een dynacord cms 1000, een keyboard een D2 director en wat micro's en standaard, past precies in mijn VW jetta.
              In 15 min alles aangesloten en spelen maar
              sis

Comment

• salsa
                • Jan 2007
                • 1315

Sis, je bent een verstandige vent....

Dat gesleep met die EAW's, ik wil er niet eens aan denken!

Geweldig te lezen dat de RCF Art bevallen, misschien ga ik ze ook aanschaffen
                RCF is weer een beetje terug van weggeweest.

Groeten uit Aruba Sis!
                [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• Didier
                  • Aug 2002
                  • 323

sis: En hoe zit het qua verschil in klank? Toch nog tevreden?

Ik heb in het verleden EAW's gehad uit de FR-serie. Die klonken vele malen
                  beter dan mijn Mackie's. Toch doorgegaan met Mackie en EAW verkocht, alleen al voor het gemak ;-)
                  Zuid-Limburg

Comment

• sis
                    • Jul 2003
                    • 3305

Originally posted by Didier
                    sis: En hoe zit het qua verschil in klank? Toch nog tevreden?

Ik heb in het verleden EAW's gehad uit de FR-serie. Die klonken vele malen
                    beter dan mijn Mackie's. Toch doorgegaan met Mackie en EAW verkocht, alleen al voor het gemak ;-)
                    Ik vind de ART 525 zeer goed uitgebalanceerd, minder aggressief dan een JF100e top, heb nu minder EQ nodig , de 2" driver is minder sprakelend dan een 1" in de eaw top, is ook vrij normaal .
                    Ik ben tot op heden een zeer tevreden gebruiker.
                    Enfin ik wil niet meer ruilen met mijn EAW's, alleen al door het gebruiksgemak.
                    Niettegenstaande dat die EAW nog steeds geweldig zijn.
                    sis

Comment

Working...