Hoogte LK150 connector?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Poelmans
    • Feb 2004
    • 806

Hoogte LK150 connector?

Ik ben me al even suf aant zoeken, maar welke hoogte zou het kabelcompartiment van een mengtafelkist minimaal moeten hebben om een LK150 weg te kunnen werken??

Website van link italy biedt helaas geen dimensies aan hiervan.
  • Timo Beckman
    • Jul 2006
    • 1298

Bel van Oostvoorn eens op of apr

Comment

• Poelmans
      • Feb 2004
      • 806

Morgenvroeg gaan we zo ergens een bestellingkje plaatsen, maar tzou leuk zijn om op voorhand te weten of de nodige connectoren in de bestaande kist passen... Vandaar de vraag...

Comment

• Olaf Duffhuës
        • Oct 2000
        • 2477

Ik zal ff een wilde gok voor je doen, de LK150 is een cm of 7 in doorsnee, daarbij nog wat ruimte om de ring vast en los te draaien....
        Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Poelmans
          • Feb 2004
          • 806

Originally posted by Olaf Duffhuës
          Ik zal ff een wilde gok voor je doen, de LK150 is een cm of 7 in doorsnee, daarbij nog wat ruimte om de ring vast en los te draaien....
          en in de hoogte? De meeste connectors zijn rechtopstaand gemonteerd in het kabelcompartiment, en dat was net de maat waar het om zou spannen... Dus blokje hout, chasisdeel, connector, en de bocht van de kabel...

Trouwens, om een of andere vreemde reden vind je de afmetingen van het chasisdeel wél op de website (dus die 7cm), maar niet de afmetingen van het kabeldeel...

Comment

• Olaf Duffhuës
            • Oct 2000
            • 2477

De meeste connectors zijn rechtopstaand gemonteerd in het kabelcompartiment
            Dan moet je dat even erbij zeggen...Wij hebben de LK150 dus horizontaal gemonteerd...Anders heb je denk een kabelbak van zo'n 30/35cm hoog nodig...
            Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• MPA
              • Jan 2006
              • 40

Hoi,

Wij hebben de LK 150 onder een hoek van 45° geplaatst : klein zwart metalen kastje met één schuine zijde waarop het chassisdeel staat en op de overstaande zijde een wartel waar de spin uitkomt. Deze staat middels een houten plaatje op de bodemplaat bevestigd, hiervoor hebben we een hoogte van exact 22 cm voorzien.

Ik hoop dat je er wat aan hebt !

Comment

• Poelmans
                • Feb 2004
                • 806

Originally posted by MPA
                Hoi,

Wij hebben de LK 150 onder een hoek van 45° geplaatst : klein zwart metalen kastje met één schuine zijde waarop het chassisdeel staat en op de overstaande zijde een wartel waar de spin uitkomt. Deze staat middels een houten plaatje op de bodemplaat bevestigd, hiervoor hebben we een hoogte van exact 22 cm voorzien.

Ik hoop dat je er wat aan hebt !
                Zit wel wat in!

Probleem is dat de huidige kist 29cm hoog is vanbinnen, dus rechtop gaat zo uit het hoofd (22/0,777) niet lukken, maar deze oplossing is niet slecht..

Bedankt!

Comment

Working...