Zang effect

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bran0985
    • May 2004
    • 75

Ik had beloofd nog even mijn ervaring met de TC one-xl hier neer te schrijven.
    Nou, er staan in ieder geval zo veel presets in dat ik door de bomen het bos niet meer zie...

Speciaal voor "lennartsound" Het spullen kopen omdat er zoveel knopjes en lampjes op zitten om mee te spelen ben ik al een tijdje voorbij....

In ieder geval vind ik de galm best mooi en een stuk beter als wat in de mixwizard zit!

Bedieningsgemak een 10!

En hij heeft een boel leuke presets die ik zeker zal gebruiken (bijv. oude band echo)

Uiteindelijk ben ik er dus zeer tevreden over en, zeker voor de prijs, een prima effectapparaat.

Comment

• sis
      • Jul 2003
      • 3305

Gefeliciteerd, hopelijk heb je er nog jaren plezier van
      sis
      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• bran0985
        • May 2004
        • 75

Nog even een vraag aan de techneuten...
        Ik heb inmiddels, naast de TC-one xl ook een yamaha spx 900 aangeschaft. (als het goed is heb ik die morgen....) Nu zou ik van jullie wel eens willen weten wat de beste aansluiting is op een A&H mixwizzard. Normaal gebruik ik als return 2 kanalen of kan ik beter gewoon send en return gebruiken? Dit zou wel goed uitkomen omdat ik niet zo veel kanalen heb....

Comment

• purplehaze
          • Jul 2004
          • 692

als je toonregeling wil gebruiken is een terugstuur van effect naar kanalen de manier, tevens kun je zo de galm wijze terugrouten naar je auxen mocht het wenselijk zijn (alleen opletten dat je je dan niet naar de aux van het effect terugstuurt) :-)

Comment

• Outline
            • Feb 2006
            • 1434

Originally posted by Outline
            Mede-Forumbewoners, ik heb jullie hulp nodig. Mijn probleem is het volgende: ik ben op zoek naar een fatsoenlijke budget-galm. Om het qua keuze makkelijk te maken geef ik jullie een aantal mogelijkheden.

Deze zijn:
            -Lexicon MX200
            -Lexicon MX300
            -Alesis Midiverb4
            -TC Electronic M350
            -Roland SRV330 (gebruikt, maar in piekfijne staat)

Nu zullen jullie je wel afvragen: "Waarom geen betere/duurdere?" Nou, dat antwoord is vrij simpel: de galm moet in verhouding staan tot de rest van wat er in m'n PRIVÉ-rackje zit, nml:

-A&H PA12
            -Rane ME15B
            -Sony MDS-JE530 (wie kent 'm niet?)
            -Samson PowerBrite Pro

Als ik beter/duurder nodig heb, kan ik het zo op de zaak lenen, vandaar.

Wie helpt me verder met (gebruikers)ervaringen en 'n dosis gezond verstand?

Alvast bedankt,
            Richard
            Uiteindelijk heb ik dus gekozen voor de M350, aangezien deze mij de mogelijkheden biedt die ik in deze configuratie wil hebben. Anything more would be overkill and a fucking waste of money...

(wat nu overblijft voor andere goodies (zoals andere (CD/)MD-speler) OF vakantie...)
            Last edited by Outline; 31-10-07, 22:42.

Comment

• bran0985
              • May 2004
              • 75

even een update..
              Na wat hulp van een "echte" techneut (Dennis uit Zoetermeer) weet ik nu hoe ik de effecten zelf kan bouwen...
              Gisteren voor het eerst optreden gedaan met in de TC mijn zelf gemaakte effect en nu ben ik helemaal blij
              Dennis bedankt!

Comment

Working...