15"/1" aktieve luidspreker, iemand tips?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lennartsound
    • Dec 2006
    • 269

Ik zou even wachten tot de ZX3 uit is van EV. Dat gaat 'm worden denk ik. Ken zelf de ZX1 erg goed. De ZX 5 is ook prima (voor het geld) De ZX3 gaat de 12" -er worden. Ideaal voor zang. Opvolger van de SX.
    Ik zou geen SX meer kopen omdat die eruit gaat (weet ik van de distributeur) ZX3 komt voor het einde van het jaar. De ZX4 bestaat ook (15") maar is eigenlijk de MI versie van de ZX5 (budget) Zou ik niet voor gaan.
    Reden om voor een 12" te gaan:
    -Betere verstaanbaarheid bij zang.
    -Jij wil een 1" Die is in combinatie met een 15" eigenlijk te klein dus die zal je niet veel vinden. De meeste 15" hebben groter. Ik ben het met je eens om voor een 1" te gaan vanwege het geluid maar dan zou ik dus uitkijken naar een 12"
    -Als je voor 12" gaat kan je ooit nog eens uitbreiden met een subje. Een 15" met een subje zou niet mijn voorkeur zijn.

Oeps zie nu ook pas dat je powered wil.-> Bel Electric Audio en vraag wanneer de ZX3A uitkomt... (of koop alsnog een SXA250) Voor dat geld geen betere sound gehoord.
    Last edited by Lennartsound; 09-10-07, 10:30.

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

Originally posted by Lennartsound
      Ik zou geen SX meer kopen omdat die eruit gaat (weet ik van de distributeur) ZX3 komt voor het einde van het jaar. .
      weet je hoelang de voorganger van de sx ( de s200) nog leverbaar en verhandelbaar is geweest? sterker nog: zie ze nog steeds op de markt

Comment

• machfacilities
        • Oct 2007
        • 7

De HK actor serie, is een hele leuke serie voor het geld, powered, alleen een volume knoppie erachterop, goed gelimit, en klinkt best heel erg leuk.
        ook is het mogelijk om gewoon het hele ding te koppelen met een baskast, ook van diezelfde actor serie, dan heb je een leuk PA´tje , al of niet met baskast.
        filter zit in de baskast, dus als je hem fullrange wil laten draaien, gaje gewoon niet linken vanaf de baskast, maar direct, als je hem linkt vanaf de baskast, speelt het ding vanaf 100 Hz.
        We hebben het ding in Belgie regelmatig gebruikt als in-fill, of als Side Fill, en ook heel goed te gebruiken als Drum Fill, zlefs bij grotere klussen
        de Actor 15" heeft een powerampje erin van ik geloof 600 Watt, actief, met een 1,5" drivertje voor het hoog.
        Baskast is mogelijk met 15" of 18".
        Greets,
        Chris

Comment

Working...