(Actieve) Fronts (top) zonder subs: mogelijk?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • GDRIESSEN
    • Apr 2001
    • 17

Klinken deze kastjes een beetje? Wat is de prijs per stuk>

gr gideon
    met vriendelijke groet,
    Gideon

Comment

• relax
      • Aug 2007
      • 106

De Tecnare V15PC kost per stuk 3.700 euro ongeveer.
      Het klinkt ook als een speaker in die prijsklasse en gaat serieus hard (130 db continue > 136 db piek) zonder noemenswaardige vervorming.

Van de ingebouwde techniek / processor ben ik wel heel erg gecharmeerd.

Comment

• Watt Xtra
        • Oct 2004
        • 1119

Originally posted by kevinveerbeek
        mieschien een stomme reactie maar voor €7.400,- kan ik volgens mij een HK deneconset kopen van 2 topjes en 4 sub's actief daar kan je iets van 700man mee aan... en volgens mij is HK toch nog wel een goed merk hoor...

gr.kevin
        daar kun je 700 man mee voorzien als achtergrond muziek..achtige zaken misschien.

een stevige discoset of liveband versterk jij echt niet in een tentje of grote zaal hoor. dan houdt het bij 300 personen echt wel op.
        grappig setje, niets speciaals aan.
        JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• GDRIESSEN
          • Apr 2001
          • 17

is de versie zonder eindtrap ook aan te raden?
          met vriendelijke groet,
          Gideon

Comment

• relax
            • Aug 2007
            • 106

Daar heb ik jammergenoeg geen ervaring mee.
            Mijn doel met deze speakers is zeker niet om er een zaal of tent met 700 personen mee te voorzien van geluid.

Ik zocht een speaker die goed integreert met welke situatie dan ook en met welke sub dan ook.

Mbv de PC software is de speaker perfect in te stellen als monitorspeaker of als top met een mooie overgang naar welke sub dan ook, maar ook als ik een keertje alleen een spreker moet uitversterken, bas speel, stereo toetsen, of een iets grotere surround set nodig heb in de tuin ;-).
            Heel veel spullen heb ik dan niet nodig: 1 speaker en een laptop en heel veel mensen zijn blij.

Hard is niet voor iedereen de ultieme droom: (naar mijn smaak) mooi en voldoende power voor mijn setups is voor mij ook al een toppertje.

Comment

Working...