ervaring met Neuman KMS 105?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jacqy
    • Aug 2007
    • 5

Originally posted by Timo Beckman
    De KMS van neuman is een goeie mike alleen in combinatie met een harde drummer is het niet mijn favoriet . Dan kies ik eerder voor een mike als MB of een beyer en als het echt niet anders kan een sm58/87 ofzo .
    Wat voor soort mic is een MB in vlg tot sure 58?

Comment

• berolios
      • Sep 2005
      • 1538

Originally posted by Gino Krishnadath
      Nou ik moet nog maar eens de gebruiksaanwijzing lezen over hoe ik losse stukjes kan quoten, want dit ziet er ook niet uit.
      CTRL+C --> CTRL+V ....
      en dat een paar keer

Cheers!
      Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• berolios
        • Sep 2005
        • 1538

Ja dat kan ook, maar dan kopier ik gewoon en dan qoute ik niet...

Maar ik zal het zo doen, dat i shet makkelijkst.

ps..

Je bedoeld uiteraard Command+C en Command+V

Apple Rules!!
        We gaan wel heel erg off-topic nu.. maar allé:

Je drukt op 'quote', dan krijg je het hele bericht (zoals boven).
        Maar hierin kun je ook gewoon knippen en plakken, zoals:
        Apple Rules!!
        ;-). je moet wel opletten dat je de systeem info tussen de [] ongemoeid laat, dan ziet het er zo uit.

Als je stukjes van meerdere mensen wilt quoten is het op 'quote' drukken en die quote kopieren CTRL+C, dan naar het andere bericht dat je wilt quoten op 'quote' drukken, dan het eerste bericht erbij plakken CTRL+V en knippen en plakken zoals boven beschreven. Moet handiger kunnen, maar voorlopig is dit de enige manier geloof ik ;-)

Cheers !
        Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• Mike Manders
          • Aug 2006
          • 341

ik lees het hele verhaal nog eens, en heb laatst dit ding weer eens geprobeerd. ik vond m toen zelfs niet eens uitzonderlijk goed klinken. ik gebruik m zo nu en dan eens sinds 7 jaar, maar ik kan er eigenlijk niks mee. Ook in de tijd toen ik Rowwen Heze mixte ging het wel qua klank, maar die overspraak was niet te doen. Bij Stevie Ann bleek dat haar ssss'jes en ffff'jes veel te hard werden, dus moest ik weer een de-esser gaan gebruiken. wat een onzin allemaal, dan liever een goeie dynamische microfoon die gewoon goed klinkt, weinig overspraak heeft en niet van dat nephoog heeft. Op snare is ie inderdaad te gek trouwens, en ik ben een live technicus die daar niet om gaat lachen.

Comment

Working...