Bose Panaray 802-III

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • postsuave
    • Sep 2006
    • 46

Bose Panaray 802-III

Heeft er iemand ervaring met deze speakers?
    http://pro.bose.com/pdf/pro/tech_dat...ay_802_nld.pdf

ik wil ze aanschaffen om te gebruiken alleenstaand voor zanginstallatie en/of in combinatie met subs voor kleine PA.
    Krijg je met deze speakers waar voor je geld of kan je in deze prijsklasse beter naar EV of zoiets gaan?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
  • jadjong
    • Oct 2003
    • 654

Lekker verder winkelen bij EV, Meyer, Turbo of een ander merk naar keuze. De Bose kast heeft een rendement van 91dB 1W/1M en een maximale belastbaarheid van 240W. Als je dan ziet dat een simpele 15"/1" kast al snel over de 100dB 1W/1M gaat bij 500W vermogen dan zie je al dat de Bose kast in deze tijd niet meer voor PA doeleinden is.

Comment

• Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

Ik zou ook eerder gaan voor EV of iets dergelijks, dat Bose is mooi spul, maar niet om een bandje te doen...Als je nu spraak of iets dergelijks wil doen, misschien wat disco, maar dan houd het echt op...Persoonlijk zou ik als ik dit verhaal zo hoor, kiezen voor Dynacord...Maar dat is smaak...
      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Jason_
        • Jun 2006
        • 98

tijdje terug is er bij ons een bose set bij gekomen..
        Nieuw uit de doos gelijk gebruikt voor een schoolfeest..klinkt leuk, maar houd het ook bij op..
        waren 4x 802III en 4x MB12LT + 2x Entero 2400 versterkers en 2x panaray controllers...

Spraak is het super...maar het echte beuke op schoolfeesten tot 300 man, ''net niet''

het blijven natuurlijk maar 12'' bassen...
        volgende dag een opening mee gedaan, daar is het dan weer super voor,
        spraakverstaanbaarheid is erg goed.
        Einde bericht.

Comment

Working...