Drawmer ds-201 of bss dpr-504?
Collapse
X
-
hallo
toch nog even inpikken op dit topic:
voor een 4-kanaals gate: is de DS404 een algemeen aanvaard apparaat?
voornamelijk tegenover een DS201.
er werd enkele topics geleden reeds gevraagd of die extra functies van de 201 de meerprijs waard zijn.
de kans is overigens groot dat er toch ook een 2-kanaals gate bij komt over een paar maand.
dus: DS404: hoe ligt deze in de markt?
alvast bedankt voor de reacties
Roel__________________________________________Comment
-
Ik heb zelf in mijn 'hobbyset' een 201 en een 404 zitten, samen dus 6 gates bij een 32 kanaals tafel, en nog nooit anders dan positieve reacties gehad. Ik durf er bij het gros van de bands op festivals tot zeg 3.000 man nog mee aan te komen. Grotere dingen doen we trouwens of met 4x ds 201 of een mix van BSS 502's en 504's. Iets met te uitgebreide metalkits ;-)Comment
-
yowyow
Bij mij staat de stand momenteel op 3* ds 201 en nog steeds super content van, veel reacties al gehad dat de drawmers toch nog steeds net iets warmer klinken dan de bss-gates. Of was het gewoon slijmen omdat de drawmers in mn rackje zaten?
Hoe je die cd moet laten spelen??? Gewoon op het driehoekje drukken meneer...Comment
-
Zelf ontzettend veel gewerkt/aanhetwerkmet ds201's, en heb zelf meerdere 504's en 502's.
Nog steeds zou ik ze voor geen goud in willen ruilen met een ds201. Vind de ds201 een 'industrieel' klinkende gate. Gate gaat ontzettend strak en ver, maar muzikaal issie niet, vind het meer een érg dood klinkende gate. Juist door die 2 eigenschappen gaat hij ontzettend snel bijgeluiden maken bij de wat mindere percussionist. Of in de combinatie met de mindere drumstel-en.
Hier heb ik bij mijn BSS'en totaal geen problemen mee, ook een mooi vol geluid, waar ik me persoonlijk érg in kan vinden. Maar dit kan natuurlijk een smaakkwestie zijn."Ik stuur onvervormd +45Db uit, en jij?.."Comment
-
Drawmer Versus BSS
Mijn ervaring is dat de Drawmer DS 201 veruit superieur is tegenover alle BSS gates, zij het alleen doordat de geluidskwaliteit erg word aangetast door de BSS, zodra dat apparaat op de insert is aangesloten mis je al meteen een enorme berg Dynamiek, dat is bij de Drawmer stukken minder.....
" ja meneer Sub zegt Boem..... "Comment

Comment