Aankoop nieuwe passieve P.A. set.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HR Soundproductions
    • Oct 2005
    • 650

300 man, compact ( voor zover dat kan natuurlijk) en geschikt voor live..... moeilijk.
    Heb met HK gewerkt, 4x PR115sub en 2x CL15.. laag was o.k. ,maar tops waren niet toereikend. Ben qua tops overgestapt naar zelfbouw waar ik wel tevreden over was. Moet wel zeggen dat ik het hoofzakelijk voor drive-in en af en toe versterking voor een zanger gebruikte. Mijn ervaring met HK was in ieder geval goed...en belangrijker, de "aanhoorders" waren eigelijk altijd positief.

Comment

• purplehaze
      • Jul 2004
      • 692

ik heb van 't weekend nog een HK P R:O 18 met P R:O15 top gehoord.
      Een drive in-discotheekje had het bij zich, vreselijk.

Als het zelfs voor discogebruik niet om aan te horen is, scherp, weinig crispi hoog, geen diep laag, wel bonkie bonkie natuurlijk, dan haak ik toch al vrij snel af.
      Leve Nexo PS15/ LS1200 zullen we maar zeggen!

Comment

• Bartje
        • Jun 2005
        • 95

Beste Sandman,

ik heb verschillende producties gehoord met de KS Solo set (helaas heb ik deze niet zelf in bezit) deze set is uitermate geschikt voor life toepassingen. En voldoet helemaal aan jou eisenpakket.
        (zie ook de internetsite van Ks waarvan onder de link gegeven).

In jou geval zou een Solo 1 set ruim moeten voldoen.

.:: W e l c o m e    t o    t h e    K S    A u d i o    W o r l d    S i t e ::.

Deze set is tevens eenvoudig uit te breiden met eventueel een extra sub etz. dit mocht zich een uitbreiding van werktereinen voordoen.

Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.

Comment

• Sandman
          • Apr 2007
          • 67

Bedankt voor de tips, Ik zal er even naar kijken. Weet ook iemand van de prijzen van die speakers zijn?

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

Prijzen zijn sterk afhankelijk van markt bewegingen...
            vandaar dat je voor prijzen het beste even te rade kunt gaan bij de verschillende leveranciers, weet je direct wat de actuele prijzen zijn.
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...