Ervaring met Omnitronic PAS-212 of PAS-215

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HR Soundproductions
    • Oct 2005
    • 649

Ervaring met Omnitronic PAS-212 of PAS-215

Ik heb recent een viertal baskasten aangekocht, de Grooth SJ-115B. Hele nette compacte (en lichte) subkasten die toch ook nog wel redelijk doordrukken, ondanks dat de specs dit niet echt doen vermoeden en zeker niet de afmeting van de kast.

Een speurtocht op internet levert mij het volgende op; Omnitronic heeft de PAS-215 en die hebben exakt dezelfde vorm, grill en afmetingen als de subkasten,vliegpunten en grillbevestig is ook gelijk, vermogen is ook indentiek en zijn ook nog eens een stuk goedkoper ( weet natuurlijk niet of de bestukking ook hetzelfde is zoals de Grooth, maar dat spreekt een zuinige NL-er altijd aan).

Maar zijn er mensen die ervaring hebben met de PAS-215 kasten? Graag jullie bevindingen in deze. Ik zou deze nl. als topkasten willen gaan gebruiken op de voornoemde baskasten.
  • Experience licht & geluid
    • Jun 2007
    • 4

ervaring pas 215 omnitronic

Hallo,
    Ik heb nu 4 x omnitronic pas 215 in gebruik + orginele flightcase.
    Mijn mening:
    Super!
    Als front of house set gebruik ik acoustic line tse serie.

Ik heb de pas 215 gekocht als floormonitor/delay set.
    Ze kunnen echt super hard en vervormen daar bij niet. (harrison k 4000 in het rood)

De flightcase is ook van goede kwaliteit.
    Je moet er wel een systeem processer tussen zetten (xillica, dbx of een gewone eq)
    Ze zijn speciaal ontworpen met een recht spectrum, dat houd wel in de ze standaard niet goed klinken, veel te veel hoog.

Mocht je er echt belang bij hebben.
    Wij kunnen ze wel leveren, we kopen direct in bij de importeur.

Wesley Zantinge
    Experience licht en geluid
    Last edited by moderator; 11-06-07, 17:27.

Comment

Working...