Hofman speakers

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • michiel
    • May 2001
    • 1032

    #1

    Hofman speakers

    Zeg wat vinden jullie van deze speakers. Ik zal er alvast bij zeggen dat deze niet in de D*P-klasse zit.

    Hier kun je wat info vinden: http://www.xs4all.nl/~hofmanpa/index.htm
    Groeten, michiel
  • remco100
    • Jul 2005
    • 1

    #2
    Alpa set is een zeer leuke set voor kleine tot middelgrote zalen,
    niet meer dan 250 personen.
    Snel op te bouwen en erg betrouwbaar.

    Comment

    • alleznet
      • Jul 2005
      • 36

      #3
      Volgensmij zijn die hofman boxen wel goed geschikt voor het brute werk waar ze op de kermis toe worden gedwongen, maar bij de meeste speakers (budget) is het gewoon beter om ze niet volledig te belasten. Was gister nog op de kermis in Uden, en wat je daar zag was echt belachelijk. Was een American Wipp met 2 boxen zo groot als een laptop (wel wat dikker natuurlijk :P). Totaal geen bass boxen erbij (voor zover ik kon zien), echt te gek voor woorden. Als ze nu iets minder op het geluid hadden bespaard had het op z'n minst nog geklonken

      Comment

      • sis
        • Jul 2003
        • 3305

        #4
        en zo zijn we 4 jaar verder
        sis
        Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

        Comment

        • Banned
          Banned
          • Dec 2003
          • 951

          #5
          op de kermis zijn er maar weinig met goed geluid ......

          Terwijl er ook grote merken te vinden zijn hoor .... zoals Mach en Bell en EV en Master.

          het meeste is toch nog steeds die discosmash en Roland van der heyden.

          Wat ik mooi vind klinken maar niet superhard is het duitse merk Uhlenbrock

          Comment

          • test12
            • Jan 2003
            • 901

            #6
            citaat:Geplaatst door sis

            en zo zijn we 4 jaar verder
            sis
            Zo zie je maar kermis is van alle tijden!

            gr. Herman
            ________________________
            Er is toch nog wel iemand die nog harder kan, MOOI of niet.

            Comment

            • Dr. Edie
              • May 2003
              • 671

              #7
              Gemeente Heerlen kent een streng geluidslimiet, dus het is allemaal best prima om aan te horen, Discosmash (voor mij bekend om boemerige bassen en schelle hogetonen) deden het voor kermis prima, zag ook welleens Dap staan als ook Electro Voice en dat vreselijke P. van Heijden ofzoiets, blauwige dingen, wat een bagger geluid, ook op laag volume! [xx(]

              En aan die kermiskasten betaal je je werkelijk scheel, 418 Euro voor een 8" + tweeter kastje;
              Mit freundliche grube,

              Edie

              Comment

              Working...