TW Audio

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Watt Xtra
    • Oct 2004
    • 1119

    #16
    Originally posted by luc2366
    enige wat ik van "klacht" kon lezen (voor zover m'n duits reikt) is dat op de stand van TW Audio het geluid niet begrensd was (of ze hielden zich niet aan de opgelegde beperking) en dat de andere merken dit wel deden/moesten doen...
    Ik heb het niet over de beurs maar over de bevindingen die zijn geschreven over TW audio en mensen die ermee hebben gewerkt en hierover een mening hebben geschreven.

    Ben vorig jaar ook met grote intresse naar het systeem wezen kijken... en dit doe ik nog steeds. Echter naar buiten Duitsland nog weinig actie gezien van TW zelf.
    JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

    Comment

    • nightline
      • Oct 2002
      • 1001

      #17
      Ik heb even de site bezocht, en ik moet zeggen dat het er erg goed en gebruiksvriendelijk uitziet.
      Het gebrek aan sub-laag is wellicht te zoeken in de 18 Sound 15" Neodymium speakers, ik heb div. types getest, en hier is met een normale behuizing en kunstgrepen weinig sub uit te halen.
      Dit is overgens ook op te maken uit de curves die bij de speakers worden gegeven op de site van 18 Sound.

      Groeten

      Jack
      Powered by AudioMadness....

      Comment

      • Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

        #18
        Originally posted by Kasper
        Proef ik hier en in je vorige post enig sarcasme of vergis ik me?

        Ik heb getwijfeld of ik hier op moet reageren maar misschien bedoel je het niet zo.

        .
        de frankfurtermesse is weer geweest, dus iedereen heeft weer een nieuw merk ontdekt wat nog beter klinkt dan weet ik veel wat...

        geen sarcasme, maar altijd weer komen we nieuwe dingen tegen, die zo super klinken dat we er massaal op moeten overstappen. Geloof me , de grote klussen dit jaar worden gewoon weer gedaan door APR, met synco, de middelgrote klussen zal ook weinig in veranderen, en de losse klussen die nog moeten worden verdeeld lopen ook al genoeg verhuurders op in te schrijven.
        Blijven de bandjes die aan een nieuwe set toe zijn over, en dat sijn er echt niet zo veel. Dus die merken-stoelendans is altijd weer leuk om te zien...

        Comment

        • MC Party
          • Sep 2003
          • 481

          #19
          We zijn een jaar (/messe) verder. TW audio vertelde me vandaag op de beurs dat feedback het gaat voeren voor Nederland.
          (jammer ?)

          Was zeer te spreken over de twee sets die ze buiten lieten horen bij de messe.
          Meer mensen ervaring met tw audio inmiddels ?
          Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

          Comment

          • Ws Soundexpresse
            • Jun 2001
            • 1007

            #20
            Heb de setjes al gehoord, zijn toch al bijna n jaar of langer te krijgen, het klinkt super, maar geen hond werkt ermee, en dat is dus n probleem met bijhuren en combineren....

            Klinkt wel echt geweldig voor het formaat, en ook als je kijkt naar de versterking, is gewoon n goed werkend makkelijk systeem.
            Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

            Comment

            • goldsound
              • Jan 2003
              • 429

              #21
              Net terug uit Frankfurt.
              Ben ook op de stand van TW geweest en even een leuk gesprek gehad over TW, heb er nog een mooi tshirt aan overgehouden.

              Originally posted by MC Party
              We zijn een jaar (/messe) verder. TW audio vertelde me vandaag op de beurs dat feedback het gaat voeren voor Nederland.
              (jammer ?)
              Het bovenstaande bedrijf heeft al een tijd er twee systemen van staan in Eindhoven.
              Wat ik heb gehoord is het een heel compacte maar goed afgewerkte set.
              Last edited by goldsound; 03-04-09, 21:42.
              Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

              Comment

              • LJmalcolm

                #22
                ook net terug uit duitsland!

                TW was errug mooi..

                - aardige medewerkers
                - lekker licht
                - klinkt goed
                - spreiding buiten was ook goed alleen het laag viel erg snel weg..(subs onder de arrays dus geen centercluster)

                ze speelden inderdaad wel iets harder als de rest, maar toen het zacht stond was het ook gewoon goed

                Comment

                • Gast1401081
                  • Mar 2001
                  • 7999

                  #23
                  Originally posted by MC Party
                  We zijn een jaar (/messe) verder. TW audio vertelde me vandaag op de beurs dat feedback het gaat voeren voor Nederland.
                  ?
                  kan nooit lang duren , FB verkoopt er een Crest versterker bij, en dat zal TW niet leuk vinden...

                  Comment

                  • LJmalcolm

                    #24
                    Originally posted by MacGyverSounds
                    kan nooit lang duren , FB verkoopt er een Crest versterker bij, en dat zal TW niet leuk vinden...
                    Inderdaad! Een medewerker van TW haalde al aan dat ze die sets met Powersoft willen verkopen, of als je lang wil wachten met de Hoelstern.

                    Comment

                    • goldsound
                      • Jan 2003
                      • 429

                      #25
                      Originally posted by MacGyverSounds
                      kan nooit lang duren , FB verkoopt er een Crest versterker bij, en dat zal TW niet leuk vinden...
                      Ik heb al een paar keer met Paul van FB gesproken over TW, hij heeft nooit iets gezegd over verkoop met Crest.

                      Is misschien de keuze van FB in verband met de lange wachttijden op de Hoelstern
                      Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

                      Comment

                      • Gast1401081
                        • Mar 2001
                        • 7999

                        #26
                        Originally posted by goldsound
                        Ik heb al een paar keer met Paul van FB gesproken over TW, hij heeft nooit iets gezegd over verkoop met Crest.
                        zag laatst een setje vasn FB voorbijkomen met een crest erachter, cc4400 , volgens mij..

                        Comment

                        • Mark-LED
                          • May 2004
                          • 822

                          #27
                          Processing van TW Audio zit in de Powersoft's, geen externe processing nodig. Dat is de reden dat ze het liefst Powersoft verkopen.

                          Het TW Audio verhaal klonk leuk, mooi compact en goed handelbaar, geladen met 18sound, maar ik twijfel nog een beetje over het randgebeuren. Zouden ze de presets vrijgeven zodat je zelf een DSP erachter kan hangen? Is er een software tool om je array te berekenen? Zelfs incl. infill? Lukraak kastjes ophangen kan elke mongool (en gebeurd met regelmaat ), berekenen is de truc.

                          Waarom verkoopt een partij als Feedback die spulletjes voor NL en waarom niet een groot L&G bedrijf? Waarom zijn er zo weinig mensen die het gebruiken? Waaom is er geen booming/disco/happy/smile/sunshine whatsoever drive-in show die een exclusief importeurschap afgesloten heeft? Zelfs merken als B52 en Seer slagen daarin, en die komen uit China en USA. Waarom slaagt een Duits merk er dan niet in? Ze bestaan immers al een jaar of 4.

                          Ergens vertrouw ik het nog niet helemaal. De luidsprekers zijn leuk, dat dan weer wel.

                          Comment

                          • lhuys
                            • Apr 2009
                            • 7

                            #28
                            twaudio

                            leuk alle reacties hier,

                            heb zelf een TWaudio set aangeschaft

                            4X B30
                            2X T24
                            Aangedreven door hoellstern delta 12 DSP, dus geen crest of powersoft.
                            Powersoft word bij FB alleen aangeraden als goed alternatief voor de Hoellstern omdat deze op het moment nauwelijks aan te slepen zijn door de velen verkoop van het PA SYS one. (helaas nog niet in de buurt)

                            Ik kan heel kort zijn over deze set, geweldig!!
                            Ook bandjes en artiesten waarmee ik gewerkt heb zijn allen zeer positief, met name over de HELDERHEID van dit syteem.
                            Het enige nadeel wat ik tot nu toe heb ervaren is dat sommige artiesten vooraf erg sceptich zijn over het vermogen omdat je de speakers nauwelijks ziet staan. Maar na het aanslingeren van die Hoellstern zijn alle zorgen als sneeuw voor de zon verdwenen.

                            Met koninginnedag sta ik voor het eerst met deze set buiten, ben benieuwd wat dan de reacties zijn en hoe de subs zich gedragen tot op 25-30M. Topjes zijn zeker geen probleem.

                            Comment

                            • Toan_08

                              #29
                              Originally posted by lhuys
                              leuk alle reacties hier,

                              heb zelf een TWaudio set aangeschaft

                              4X B30
                              2X T24
                              Aangedreven door hoellstern delta 12 DSP, dus geen crest of powersoft.
                              Powersoft word bij FB alleen aangeraden als goed alternatief voor de Hoellstern omdat deze op het moment nauwelijks aan te slepen zijn door de velen verkoop van het PA SYS one. (helaas nog niet in de buurt)

                              Ik kan heel kort zijn over deze set, geweldig!!
                              Ook bandjes en artiesten waarmee ik gewerkt heb zijn allen zeer positief, met name over de HELDERHEID van dit syteem.
                              Het enige nadeel wat ik tot nu toe heb ervaren is dat sommige artiesten vooraf erg sceptich zijn over het vermogen omdat je de speakers nauwelijks ziet staan. Maar na het aanslingeren van die Hoellstern zijn alle zorgen als sneeuw voor de zon verdwenen.

                              Met koninginnedag sta ik voor het eerst met deze set buiten, ben benieuwd wat dan de reacties zijn en hoe de subs zich gedragen tot op 25-30M. Topjes zijn zeker geen probleem.
                              Die hoellstern delta 12 DSP versterker, is toch een 4 kanaals versterker? Hoe verspreid u de kanalen dan?

                              Comment

                              • goldsound
                                • Jan 2003
                                • 429

                                #30
                                Originally posted by lhuys
                                Met koninginnedag sta ik voor het eerst met deze set buiten, ben benieuwd wat dan de reacties zijn en hoe de subs zich gedragen tot op 25-30M. Topjes zijn zeker geen probleem.
                                Het zou aardig zijn als je na koninginnedag je ervaringen deelt met ons
                                Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

                                Comment

                                Working...