Ik heb vorig jaar ook op het punt gestaan een Onyx 1620 te kopen (zelfs op proef gehad) maar heb uiteindelijk toch voor A&H gekozen, mede vanwege de modulaire (broodjes-print) opbouw, 100mm faders, soepeler en lekkerder in de knoppen aanvoelend, naamsbekendheid maar vooral ook vanwege de service! Ik heb met deze nog geen problemen gehad, maar weet van ervaringen met de GL2's (nog 2 punten: levensduur en afschrijving) dat deze top is. En dat valt met Mackie nog maar te bezien, aangezien er hier in NL alleen een vertegenwoordiger is en je voor service al gelijk richting Belgiƫ verwezen wordt (servicepunt).
Daarbij is het mijn stellige mening dat Mackie nog steeds te duur in de markt staat, daarvoor hoef je alleen maar de prijzen bij Feedback in de gaten te houden. Want hoe je het ook went of keert, Mackie gaat geen verlies lijden om bij Feedback goedkoop te kunnen verkopen! M.a.w.: de winstmarge's zijn absurd hoog.
Daarbij is het mijn stellige mening dat Mackie nog steeds te duur in de markt staat, daarvoor hoef je alleen maar de prijzen bij Feedback in de gaten te houden. Want hoe je het ook went of keert, Mackie gaat geen verlies lijden om bij Feedback goedkoop te kunnen verkopen! M.a.w.: de winstmarge's zijn absurd hoog.
Comment