Nieuwe set.. Budget Max 15000.-

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vincent2407
    • Mar 2007
    • 14

Originally posted by Lennartsound
    Dan kom je in de XLC terecht volgens mij... lijkt me iets overdreven.
    Een andere sjiek topje zou de EAW KF300 kunnen zijn.
    Over de DX38, als je de RX set neemt zou ik die zeker nemen. Vergeet niet de LPN filter in te stellen (is niks anders dan een laag-af filter met een resonantie in het sublaag, bij 40 Hz klinkt ie het best) Het scheelt nogal voor het geluid van je subs. E.v. heb ik wel wat settings voor je. Persoonlijk zou ik liever een ander merk inzetten voor dit soort doelen maar EV is wel een lekker betaalbare optie, klinkt ok en niet duur. Dynacord Cobra is hier een goeie optie als je meer geld hebt. Meyer is natuurlijk fanatstisch maar wel erg duur.
    Goedemiddag,

Wat zou een betere keus zijn voor het doel waarvoor ik de set wil gaan gebruiken? Zat te kijken naar de XA2 set van Dynacord maar die schijnt nogal asociaal hard te gaan en niet zo denderend presteert op wat lagere volumes?

Hoeveel man zou ik aankunnen met die set de RX212 en RX118 enkel in een ruimte van ongeveer 8 m hoog en een metertje of 25 breed en 20 diep? Of zou ik gezien de ruimte al meteen naar een grotere set moeten kijken? zag wel een XA 2 set voorbij komen voor 9500.- maar voor hetzelfde geld haal ik ook een RX set met 4x 118s en de bijbehorende versterking... Mits ik op tijd ben om die rx set 2dehands aan te schaffen

Mvg

Vincent

Comment

• Jeroen
      • Aug 2000
      • 1021

Ik denk dat je voor 15000 euro een hele leuke set kan kopen in het gebruikte segment. Neem even contact met me op als je interesse hebt. Anders begint het op een commercieel bericht te lijken
      Zie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfo

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

Originally posted by Jeroen
        Ik denk dat je voor 15000 euro een hele leuke set kan kopen in het gebruikte segment. Neem even contact met me op als je interesse hebt. Anders begint het op een commercieel bericht te lijken
        sterker nog, vooor 15000 koop je 2ehands een dikke vette set, waar je nieuw nog geen monitorsetje voor kunt kopen..

Comment

Working...