Hallo Iedereen,
Sinds 2 jaar hebben wij nu een disco drive in show en we draaien nu nog met behringer (ja, je moet toch ergens mee beginnen). We hebben het een en ander wel al uitgebreid en draaien dus ook met x-over en noem het allemaal maar op. We zijn ondertussen ook al overgestapt naar een powermate mk2.
Nu het volgende: We willen nieuwe Pa aanschaffen en zijn zelf zeer onder de indruk van dynacord. Nu zijn we erover aan het denken om eventueel een xa2 set aan te schaffen en 2 F1153 toppen.
Het gebruik zal varieren van een cafeetje tot carnavalszittingen in zalen tot ongeveer 800 man en zelfs af en toe in een middelgrote feesttent.
Wij dachten eraan om 1 sub van de set te combineren met een F1153 top voor het gewone drive in show gedeelte, dan kunnen we toch makkelijk alles aan, qua drive in show of niet?
Ik wil ook weten of ik spijt ga krijgen van deze eventuele flinke investering.
Alvast bedankt voor de reacties en tips.
Mvg,
Marc
Sinds 2 jaar hebben wij nu een disco drive in show en we draaien nu nog met behringer (ja, je moet toch ergens mee beginnen). We hebben het een en ander wel al uitgebreid en draaien dus ook met x-over en noem het allemaal maar op. We zijn ondertussen ook al overgestapt naar een powermate mk2.
Nu het volgende: We willen nieuwe Pa aanschaffen en zijn zelf zeer onder de indruk van dynacord. Nu zijn we erover aan het denken om eventueel een xa2 set aan te schaffen en 2 F1153 toppen.
Het gebruik zal varieren van een cafeetje tot carnavalszittingen in zalen tot ongeveer 800 man en zelfs af en toe in een middelgrote feesttent.
Wij dachten eraan om 1 sub van de set te combineren met een F1153 top voor het gewone drive in show gedeelte, dan kunnen we toch makkelijk alles aan, qua drive in show of niet?
Ik wil ook weten of ik spijt ga krijgen van deze eventuele flinke investering.
Alvast bedankt voor de reacties en tips.
Mvg,
Marc





Comment