AD systems AD32 processorsettings

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Koen van der K
    • Aug 2005
    • 1146

Nog even om op andere processors terug te komen; waarom een "originele" AD processor als je de instellingen met programma's als SMAART gewoon uit kunt lezen en in 'n andere processor kunt proppen ? heeft dat ding 'n sense-input oid ?
    Indien niet, dan is 't toch allemaal niet zo spannend ? Zie verder Timo's eerdere post, of die van mij.

Groeten !
    Meer is minder, minder is meer

Comment

• rdreiers
      • Nov 2009
      • 407

Originally posted by MarkTonnaer
      Je kunt de x-over instelling enz. alleen bekijken en wijzigen als je een speciale programeer kit hebt.
      Deze processoren werden geprogrammeerd in Aken (Duitsland). Ik heb wel eens contact gehad met Ansem Goertz (weet niet zeker of de naam klopt) ik wilde toen info over het wijzigen van de instelling om de processor op onze nieuwe geluidsset te kunnen gebruiken. Hij adviseerde toen om met de nieuwe geluidsset langs te komen en de instellingen door hem te laten programmeren. Gezien de kosten die dat met zich mee zou brengen hebben we besloten de processor niet opnieuw te laten programmeren. De processor (dsc-28) wordt op dit moment door ons dus niet meer gebruikt.

Je kunt toch met de software van ad of gae deze doos uitlezen. Of zijn er settings die niet uitleesbaar zijn. De software van ad om de dsc 28 te besturen met de laptop heeft mij slechts 1 email gekost maar je kunt ook de software van gae gebruikten om deze uit te lezen.

Comment

• MarkTonnaer
        • Sep 2008
        • 3

Originally posted by rdreiers
        Je kunt toch met de software van ad of gae deze doos uitlezen. Of zijn er settings die niet uitleesbaar zijn. De software van ad om de dsc 28 te besturen met de laptop heeft mij slechts 1 email gekost maar je kunt ook de software van gae gebruikten om deze uit te lezen.
        Als je software hebt waar alles mee uit te lezen is hou ik me aanbevolen.
        Ik ben nog niet verder gekomen dan de eq en delay instellingen en nog wat van die standaard instellingen (fase en mute enzo). Ik heb de GAE software op mijn laptop maar hier kun je geen x-over punten enz enz mee instellen.

Comment

• Koen van der K
          • Aug 2005
          • 1146

"Als je software hebt waar alles mee uit te lezen is hou ik me aanbevolen."

>
          Originally posted by Timo Beckman
          Het nameten van die processor kan ik zo voor je doen en deze weer over zetten in de dbx moet ook niet zo'n probleem zijn . Stuur anders even een mailtje

> Meten met Smaart kan ik voor je doen en zo zelf de settings genereren (MusicXtra)

> Ik heb SIM3 tot mijn beschikking . Zoals ik al vroeg stuur even een mailtje mischien kan ik je helpen (Timo)

> Nog even om op andere processors terug te komen; waarom een "originele" AD processor als je de instellingen met programma's als SMAART gewoon uit kunt lezen en in 'n andere processor kunt proppen ? heeft dat ding 'n sense-input oid ?
          Indien niet, dan is 't toch allemaal niet zo spannend ? Zie verder Timo's eerdere post, of die van mij.

... lezen is ook een kunst blijkbaar ...

Comment

• Didier
            • Aug 2002
            • 323

Helaas kan ik van een aantal van jullie geen contactgegevens (emailadres/telefoonnummer) vinden in jullie profiel, om deze door te geven aan mijn collega.
            Last edited by Didier; 09-12-09, 14:11.
            Zuid-Limburg

Comment

• Timo Beckman
              • Jul 2006
              • 1298

edit door MOD: werk je profiel maar bij, ik heb geen zin om nog aantrekkelijker te zijn in het flirten met spambots!
              Last edited by moderator; 09-12-09, 18:54. Reason: mailadressen in je profiel aub

Comment

• Koen van der K
                • Aug 2005
                • 1146

Originally posted by Didier
                Helaas kan ik van een aantal van jullie geen contactgegevens (emailadres/telefoonnummer) vinden in jullie profiel, om deze door te geven aan mijn collega.
                ah ... ok, probeer wereldwijdweb dot p-a-a dot nl eens.
                Mocht ik je niet kunnen helpen of te ver van je uit de buurt zitten kan ik je eventueel ook aan de contactgegevens van de anderen helpen.

Groeten !

Comment

• metalteacher
                  • Dec 2007
                  • 467

op marktplaats staan een aantal ad32 subs. heeft iemand hier ervaring mee, en moet je deze met een processor aansturen?

hoe klinken die kasten? ik wil ze gebruiken in een kleine zaal tot 200man, en aansturen met een amcron ma3600vz
                  Steelwing - Full Speed Ahead!!!

Comment

• Timo Beckman
                    • Jul 2006
                    • 1298

Ik heb een keer een AD set gehoord (kerkrade geloof ik) was op zijn zachts gezegd niet onder de indruk . (dit is wel een aantal jaren terug dus misschien vind ik het nu wel ok )

Comment

• totaltommy
                      • Mar 2007
                      • 17

hallo allen,

zijn de settings van de processor inmiddels al gepubliceerd? wij hebben hier 2 kasten staan en ben benieuwt in hoeverre ik het op gehoor heb afgesteld i.t.t. de originele settings.

hoeveel vermogen raden jullie aan voor de 12 inch midrivers?
                      ik zie graag jullie reactie tegemoet.

Comment

• totaltommy
                        • Mar 2007
                        • 17

Na een jaartje verder ben ik hier nog steeds naar opzoek. set klinkt overigens prima! maar wil toch eens zien wat de verschillen zijn mbt de orginele settings.

Graag een reactie

Comment

Working...