shure slx Guitar system

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djfrence
    • Jan 2005
    • 43

shure slx Guitar system

Heey ik heb bovenstaande zender..

Nou zal de vraag best raar zijn voor de meeste van ons..

Hier komt het.
    Ik wil de zender gebruiken voor geluid te verzenden van een carnavalswagen naar een auto los van de wagen zo'n 40 meter ervanaf

nou is mijn vraag of ik deze guitar zender op mijn master uitgang moet gooien of een microfoon lijn

Setup is Master MD5 Set voorop, zo'n 10 meter verder op de wagen 2x Rcf A500 en de wagen die los van de carnalswagen rijd staat een behringer setje van 2xB1520 en 2x B1800x
    Dit moet dus het geluid ontvangen van de zender..

De mixer is erg genoeg 1tje van jb systems de Beat 6 pak weg omdat ik de mijn verhuurd heb dus mijn idee is hier de zender dus gewoon op een microfoon lijntje,,
    Goed of niet?
    Groeten Frank
    Robe(D)
  • martijn verkerk
    • Nov 2005
    • 300

zal best goed gaan (kwaliteit daargelaten)
    let wel op dat je belt waarschijnlijk op mic level input wil hebben dus waarschijnlijk moet je het signaal 20db dempen (vanuit je tafel naar beltje )
    ik zou zeggen probeer het uit....

Comment

• djfrence
      • Jan 2005
      • 43

Oké kwaliteit is ook niet echt super dan..
      maarja tis carnaval behringer voorop kwaliteit is niet echt van te spreken dan
      zolang mijn zender maar heel blijft, en dat het geluid niet om de minuut wegvalt omdat ik geen bereik meer heb..
      Robe(D)

Comment

• martijn verkerk
        • Nov 2005
        • 300

dat moet je dus uitproberen...
        en hou daarbij wel rekening dat je als 1e zelf niet de enige gebruiken van een zender bent (dus je zendfrequentie)
        en ten 2e dat publiek erg veel demping creert (dwz dat je ontvangst zakt als er veel mensen tussen de zender en ontvanger staan)
        ik heb zelf deze grap uitgehaald met 12 trailers met geluid 1 wagen in het midden met de zender en op de andere 11 een ontvanger (uhf R op 50mw) dit ging erg goed
        let wel op dat hierbij mijn zendvermogen 50mw is (ulx volgens mij 10mw) en de beltpack die gebruikt is op 6m hoogte hing

Comment

• sparky
          • Apr 2002
          • 2104

Gewoon zachtjes insturen en even testen van tevoren, zender en ontvanger/antennes op hoogte houden. ik denk dat 40m wel moet lukken. Ik zie geen reden waarom er iets kapot zou moeten gaan.
          Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

Working...