Misschien andere toppen erop?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • theo
    • Nov 2001
    • 503

Misschien andere toppen erop?

Hallo collega's,
    Effe een vraagje ik draai momenteel met meyersound 4xhp700 4x msl4.
    Maar in de iets kleinere gelegenheden heb ik 1 hp en 1 msl per kant.
    Ik kom dan heel erg knijp met de spreiding.
    Nou zit ik te denken om er wat andere toppen bij te kopen of de msl te vervangen.
    De meyer melodie is geen optie daar is geen budget voor.
    Maar is bv een jbl vrx 3a4 per kant iets?
    Of een setje dynacord cobra 2 3of 4 per kant?
    heb dan mooie spreiding.
    Ook speelt t gewicht wel mee 1 msl4 weegt al snel 90 kilo.
    Terwijl ik 3 vrxen zo mee de fronttruss in takel.
    Bvd theo
  • MarkRombouts
    • Jan 2005
    • 1391

Waar gebruik je de set allemaal voor ?
    Wat voor gelegenheden ?

Comment

• gvvulpen
      • Jan 2005
      • 27

Als je bij meyer wil blijven kan je de CQ1 overwegen. Een 'Wide coverage' kast.

Comment

• theo
        • Nov 2001
        • 503

Ik gebruik de set dus voor allerlei evenementen.
        van kleine zaal waar 200 man in gaan tot feesttenten.
        De hp700 is een frontgeladen kast waar ik er 1 van in een hoek kan zetten en heb prima laag. Subs blijven sowiezo deze bevallen prima.
        Maar een cq1 heb ik ook al overwogen maar voor 2 cq1 koop ik een complete stack jbl of cobra.
        Als ik de cq1 bij zou kopen en als infill ga gebruiken, ga ik met 6 toppen op pad circa 550 kilo.
        Als ik hetzelfde kan bereiken met 3 vrx per kant staat er 120 kilo in de truck.
        En bijkomend voordeel is ken de subs voor t podium langs verspreiden.
        Msl-4 vliegen is bij ons geen optie.
        Bvd theo

Comment

• arie
          • Feb 2003
          • 550

Hoi theo kun je niet beter zo iets als wij nu gaan doen doen?wij hebben op dit moment dan 4 st 215 en 4 rf 212 en ben nu bezig met 4x een top/monitor die een jbl 2226 bezit en een jbl 2446j, deze ga ik gebruiken als monitor bij de kleine klussen en als frontkast in cafe's en dergelijke.Bij jou zou je dan kunnen denken aan mls4 voorde tenten en grotere zalen en bijfoorbeeld een 15" + 2" top voor in cafe's en dergelijke, je had toen volgens mij het idee van nexo ps 15 toch?Is dit niet wat?1 multiefuncotineel systeem lukt toch niet (daar ben ik namelijk ook heel lang naar opzoek geweest), daar zijn ook de verschillen te groot voor.In een tent heb je echt een hoorgeladen systeem nodi terwijl dat in een kroeg niet echt lekker werkt.En het voordeel van zo'n 15-2 topp is dat je ze ook zo nog makkeliojk los in de verhuur kunt gebruiken.wij verhuren meer de rf toppen dan bijfoorbeeld de st.groeten arjan

Comment

Working...