Ik kan 2 KMT versterkers kopen, de sql750 en de sql1000. Wie heeft ervaring met dit merk en mischien wat tips voor ik ze ga aankopen. Ze moeten eventueel gaan draaien op een AA Craaft juby 3000 setje met 2 X 18" baskasten en een topje met 12" + 1,5" per kant.
KMT versterkers
Collapse
X
-
ik ben het merk wel eens tegengekomen en ik zou het niet doen als ik jou was. clipt snel, klinkt plat en ik heb ook mijn twijfels over het vermogen wat ie zou moeten leveren.... -
Originally posted by Mike Mandersik ben het merk wel eens tegengekomen en ik zou het niet doen als ik jou was. clipt snel, klinkt plat en ik heb ook mijn twijfels over het vermogen wat ie zou moeten leveren....
Ik gebruik zelf KMT versterkers en ze klinken zeker wel open en de prijs kwaliteitverhouding ligt zeker goed.Comment
-
Bij de toneel vereniging waar ik bij ben hebben we KMT versterkers en naar mijn mening zijn ze niet slecht. Ik zou ze gewoon proberen te regelen dat je ze mag uitproberen als je daar bent en kijken of ze klinken bij jou speakers.Comment
-
Ach als 'knallen' de meest vereiste eigenschap is...Originally posted by mverdultIk had de gok genomen en ze toch maar gekocht. Het is boven verwachting wat er uit komt, niks geen cliplampjes die gaan branden en loeihard knalt het uit de speakers. Toch bedankt voor de moeite om te reageren.
Paul.Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!Comment

Comment