Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
Zijn er misschien andere alternatieven (merken) die bijna het zelfde presteren en rond de zelfde prijsklasse zitten?
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die gebruik maken van een Community processor die in 2005 is uitgekomen. Type is me ff onschoten...
Paco
Die Community DXP4800 processor is een Xilica DLP4080A in OEM.
...en ik ken dan weer een geluidsboer die een paar DCX-2496'en gebruikt en deze zonder blozen inzet op grote festivals. Hier spelen grote nationale en internationale artiesten en nog geen enkele tech heeft hierover geklaagd. Dus zó schandalig veel ruis zullen ze nu ook wel niet produceren (dat je een laken hoort scheuren tijdens zachte passages).
Eerlijkheidshalve zeg ik er wel bij dat hij steeds een spare meeheeft omdat in 1 van z'n processoren nog iets aangepast moet worden (road-proof maken, niet om slechte componenten te veranderen).
Ik heb zelf ook 2 DCX-2496 en voor m'n disco-gebruik voldoen ze. Ik heb m'n set al wel gehoord op een Omni-drive maar heb nog geen tijd/kans gehad om ze op DEZELFDE set te vergelijken met andere processoren.
Comment