levering beschadigde speaker

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jaspertje
    • Dec 2005
    • 229

levering beschadigde speaker

hallo
    ik heb een paar weken geleden 2 speakers besteld beyma 8m100 bij openmaken van de doos was 1 van de 2 speakers zichtbaar beschadigt er zat een deuk in en een flinke scheur
    de gene die mij deze speakers heeft opgestuurd blijft volhouden dat de speakers goed verpakt waren en dat het dus mijn schuld was. waarschijnlijk gewoon fout gegaan bij monteren houd de verkoper vol.

wat moet ik hier mee
    ik heb betaald maar geen speakers

mvg jasper
    sorry van de typfouten ben dyslecties
  • showband
    • May 2001
    • 4516

Heb je het franco huis gekocht? Als het EXW/AFF is met verzendkosten dan heb je een probleem.
    lekker belangrijk!

Comment

• jaspertje
      • Dec 2005
      • 229

Originally posted by John Smits
      ------Als het EXW/AFF is met verzendkosten ------

Zoekfunctie:
      niets gevonden
      John
      Heb je het franco huis gekocht? Als het EXW/AFF is met verzendkosten dan heb je een probleem.

waar gaat dit over ?? dit snap ik niet sorry

mvg jasper

speaker is niet gemonteerd geweest
      verpakking was niet beschadigt
      was gewoon nie goed ingepakt
      maar verkoper blijft volhouden van wel

Comment

• jaspertje
        • Dec 2005
        • 229

Originally posted by John Smits
        Een speaker is best een stevig ding, wat is er dan aan stuk? Dan kun je eventueel bepalen hoe de schade ontstaan is. Is hetframe ontzet? ligt de magneet eraf.Was de verpakking in overeenstemming met het gewicht van de speaker?

Vertel eens wat meer

John
        de achterkant van de ene speaker heeft met een stuk karton ertussen op het vel van de andere speaker gelegen en heeft daardoor een scheur veroozaakt plus een deuk in het midden

mvg jasper

Comment

• w00Dy
          • May 2006
          • 257

Ligt die zaak waar je hem gekocht hebt ver van je af?

Gewoon daar met je vuist op de toog gaan slaan op een druk moment (lees: veel klanten)
          Alles begint bij Neutrik

Gitaren verdienen beter dan een SM 57

Comment

• ralph
            Banned
            • Aug 2000
            • 2649

Er zijn bedrijven die daar zenuwachtig van worden. Bedrijven die hun voorwaarden netjes hebben geregeld en de speaker netjes verzonden hebben die worden daar niet warm of koud van woody.

Blijft dus even zaak om de voorwaarden van dat bedrijven even na te pluizen.
            Vervolgens een beroep doen op enige coulance, immers: blij wordt je er niet van als je voor iets betaald wat niet oke is.

Comment

• w00Dy
              • May 2006
              • 257

Dat bedoel ik juist, die verkoper is ook niet zuiver op de graat. Als jaspertje hier duidelijk kan aantonen dat die speaker nog geen kast aangeraakt heeft moet die verkoper toch ook bijdraaien.

En ik dacht dat een speaker altijd apart verpakt was. Uit ervaring weet ik dat het zo is bij Beyma, Eminence en 18Sound
              Alles begint bij Neutrik

Gitaren verdienen beter dan een SM 57

Comment

• HR Soundproductions
                • Oct 2005
                • 649

Heb zelf wel eens een paar titanium diafragma's verstuurd, verpakt in de originele blisters en ompakking. Kan onmogelijk iets mee gebeuren, had foto;s gemaakt van hoe het ingepakt was ( lang leve de digitale camera). Ontvanger kreeg twee kapotte diafragma's aangeleverd en een verpakking welke alreeds geopend was bij aankomst, er zaten deuken en gaatjes in de diafragma's. Heel veel heen en weer gebeld met de vervoerder....wat brieven geschreven. Niets hielp in ieder geval.

Uiteindelijk heb ik de helft van het geld teruggeven aan de koper, als coulance, ondanks ik wist dat ik het absoluut in perfecte staat had verstuurd ....
                Rotte in jou geval is, als de verkopende partij voet bij stuk blijft houden, je geen kant op kan....
                Last edited by HR Soundproductions; 08-01-07, 10:15.

Comment

Working...