Smaart Interface

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • schrobbelbop
    • Feb 2005
    • 47

ik gebruik ook de m-audio Mobile Pre usb.
    een van de goedkoopste kaarten van m-audio met fantoom.

nog nooit problemen mee gehad.
    klinkt erg goed, zowel afspelen als opnemen.
    Als je t nie meer wit gebruik dan pur of kit

Comment

• aameijer
      • Oct 2005
      • 67

Ik gebruik de fast Track van M-Audio. Werkt prima. Ik gebruik daarnaast een Furman AIS-10 voor de distributie. Voordeel hiervan is dat er een mastervolume op zit voor zowel het reference als het microfoon signaal. Kun je dus beide tegelijkertijd regelen. Dit voorkomt dat je de volumes in de geluidskaart software matig moet regelen. Ik gebruik diverse microfoons afhankelijk van de toepassing. Ik heb de eartworks M30, Microtech Gefell M296 en je gelooft het niet de Behringer ECM-8000. De laatste gebruik ik vooral in situatie's waar ik niet voldoende zicht heb op de microfoons zoals op grote buitenlocaties waar meerdere microfoons staan. Daarnaast gebruik ik een lectrosonics 400 plug-on zender. Deze gebruikt geen compressie techniek en heeft voldoende zendvermogen om 150 meter te overbruggen wat erg handig is bij grotere systemen met delay's etc.

Systeem werkt super en ik gebruik het naar volle tevredenheid.

Los van dit systeem gebruik ik de koppeling tussen Smaart en een XTA processor. Ik bedien de processor vanuit Smaart en zie in een scherm alle relevante informatie.

Comment

• Silence_One
        • Jan 2007
        • 29

zelf zit ik te twijfelen tussen de lexicon omega, FOCUSRITE Saffire of PRESONUS FIREBOX. wat is de beste keus van deze 3. qua prijs verschillen ze niet veel van elkaar. graag jullie mening/advies.

Comment

Working...