op t andere forum zijn ze er erg enthousant over (de prijs uiteraard) en er is zelfs een i.a. gepland. maar ik was benieuwd of er hier wezenlijke ervaring mee is.
Kent iemand deze: Niashant mics
Collapse
X
-
Het is een neutrik plug?
Volgens mij zijn de cellen van die panasonic WM-60AY oid. Die worden ook gebruikt voor T/S en RTA metingen.
Bij Live sound gaan die dingen rap beginnen fluiten denk ik dan.Last edited by w00Dy; 28-12-06, 16:03.Alles begint bij Neutrik
Gitaren verdienen beter dan een SM 57 -
Zo te zien zijn het inderdaad de standaard panasonic kapsels.
Op zicht geen slechte dingen, maar niet een hele "fijne" klank.
Ik vind het idee wel geniaal. Gewoon een simpel kapsel wat zijn dienst als meet microfoon heeft bewezen in een XLR plug bouwen.Comment
-
Tot je een keer een hulp op klus hebt die denkt: ''wie heeft die losse connectoren nou aangesloten? Ik gooi ze wel even in de voorraadbak bij de andere XLR's."
Handig!
Gr @lexHet is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...Comment
-
Originally posted by MusiQmaNik heb de vraag over de constructie voorgelegd aan de maker.
Waarom zouden de omni's niet goed zijn, die zijn zo te zien bedoeld voor o.h. werk.
WM-60AY was discontinued a few years ago, the capsule I use is WM-61A. There is a circuit with 11 additional components built with point-to-point wiring inside the XLR connector.
Regards,
Jon
Last edited by MusiQmaN; 31-12-06, 03:48.Drummer en techniek freak.
_____________________________________________Comment
-
in live situaties is het niet al te handig om omni mic's te gebruiken, eengezien die evenveel van de monitorsound van de zanger gaan oppakken, dan van de oh's zelf. In studio is omni heel leuk, bij musical ook, maar bij pop-rock live is het niet echt bruikbaar."En Go"Comment
Comment