proell exkit 1510

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jaspertje
    • Dec 2005
    • 229

proell exkit 1510

hallo
    ik heb mijn proell setje exkit 1510 kapot
    staat bij de plaatstelijk muziek winkel te wachten op onderdelen inmiddels als -+ 5 maand
    wil nu graag zelf achter de onderdelen aan
    weet iemand een addres waar ik contact mee op kan nemen voor onderdelen van deze set

alsvast bedankt
    mvg jasper
    sorry van de typfouten ben dyslecties
  • gertgeluid
    • Dec 2006
    • 520

Hee, wat leuk. Je dixo heet hetzelfde als je PA.

Ik vermoed dat er standaard componenten in dat Proel setje zitten. Terughalen bij die pianowinkel en doorrijden naar de Speaker & Co. Met een beetje geluk heb je diezelfde middag weer een draaiende set, en anders kunnen zij het wel bestellen. Ik vermoed dat je met een paar tientjes weer een bedrijf hebt runnen

Succes.
    Grt

Comment

• Equipment
      • Jun 2005
      • 64

Probleem in Nederland is dat meerdere bedrijven het wel eens importeren.
      Daardoor heeft er vrijwel niemand veel onderdelen op voorraad.
      [FONT=Arial]Maar een goede leverancier moet en zal toch zelf zulke dingen oplossen.[/FONT]

Probeer het anders hier eens:

Proel Deutschland GmbH - [FONT=Arial,Helvetica,Geneva,Swiss,SunSans-Regular]Kuhlmannstr. 7 - 48282[/FONT][FONT=Arial,Helvetica,Geneva,Swiss,SunSans-Regular] Emsdetten (D)[/FONT]
      [FONT=Arial,Helvetica,Geneva,Swiss,SunSans-Regular]Tel.: 0031 2572 960380 - [/FONT][FONT=Arial,Helvetica,Geneva,Swiss,SunSans-Regular]Fax: 0031 2572 9603810[/FONT]

[FONT=Arial,Helvetica,Geneva,Swiss,SunSans-Regular](Zit dicht over de grens bij Enschede).[/FONT]

Comment

• gertgeluid
        • Dec 2006
        • 520

Laat ik voorzichtig eens een kleine tip geven... Niet om lullig te zijn, maar om je te helpen...

Ik neem aan dat het setje niet stuk is omdat de kat de conussen heeft kapotgekrabd.. Waarschijnlijk had je ergens een leuk feestje en heb je je een beetje verkeken op de grootte van de zaal die je met je twee toppen en bassen moest vullen. Am I right?

Nu kun je voor enkele tientjes de set weer operationeel krijgen, maar misschien moet je ook even verder kijken naar de toekomst... Als je straks meer en meer sportkantines en zwembaden krijgt, is dit setje eigenlijk te klein.

Ik zal heel voorzichtig het balletje opwerpen: misschien is het een idee om die centen uit te sparen voor een set met wat meer ballen. Grotere klussen leveren meer op... heb je die handel weer sneller terugverdiend.

Als de zaken dan leuk lopen, kun je met je extra winst de Proel set weer in orde maken en als backup setje gebruiken, of als setje voor kleinere lokaties...

Just another cup of tea... We denken met u mee.

Proost,
        Gert

Comment

• jaspertje
          • Dec 2005
          • 229

Originally posted by gertgeluid
          Laat ik voorzichtig eens een kleine tip geven... Niet om lullig te zijn, maar om je te helpen...

Ik neem aan dat het setje niet stuk is omdat de kat de conussen heeft kapotgekrabd.. Waarschijnlijk had je ergens een leuk feestje en heb je je een beetje verkeken op de grootte van de zaal die je met je twee toppen en bassen moest vullen. Am I right?

Nu kun je voor enkele tientjes de set weer operationeel krijgen, maar misschien moet je ook even verder kijken naar de toekomst... Als je straks meer en meer sportkantines en zwembaden krijgt, is dit setje eigenlijk te klein.

Ik zal heel voorzichtig het balletje opwerpen: misschien is het een idee om die centen uit te sparen voor een set met wat meer ballen. Grotere klussen leveren meer op... heb je die handel weer sneller terugverdiend.

Als de zaken dan leuk lopen, kun je met je extra winst de Proel set weer in orde maken en als backup setje gebruiken, of als setje voor kleinere lokaties...

Just another cup of tea... We denken met u mee.

Proost,
          Gert
          hallo
          setje heeft nooit TE hard gestaan zover ik weet

en ik heb al nieuwe set voor de grote zaaltjes (nu tijdelijk ook voor de kleine)
          weet zo niet wat voorn speakers er in zitten alles van beyma zover ik weet
          met als amps
          peavey cs800 voor top
          dap p900 voor mid
          2*peavey pv8.5c (in brug) voor bass

mvg jasper
          Last edited by jaspertje; 05-01-07, 15:48.

Comment

• jaspertje
            • Dec 2005
            • 229

hallo

die proel set heeft waarschijnlijk sluiting gehad in de versterker en heeft vandaar problemen

maar levering van onderdelen van proel is schijnbaar moeilijk
            iemand hier ervaring mee (leverignen van proel)

mvg jasper

Comment

Working...