TC Electronic M350

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Alex_1
    • Nov 2006
    • 3

TC Electronic M350

Hallo allemaal,

ik lees al ongeveer 2 jaar dit forum, maar nu voor het eerst een bericht.

Heeft iemand ervaring met de M350 van TC-E? Ik zou hem willen gebruiken voor live zang. Ik ben met name geïnteresseerd in de chorus en de reverb.
    Ik heb wel gezocht in het forum en op het net, maar ik kan niet zoveel reviews vinden, behalve dan van winkels die hem natuurlijk de hemel in prijzen...

Als je alternatieven weet in dit prijssegment dan zijn deze welkom. De M-one XL ken ik natuurlijk, maar die is net ff boven het budget.

Ben benieuwd naar jullie reacties, alvast bedankt.
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

Ten eerste welkom! De M300/350 is een zeer uitgekleede versie van de M-One. Ik heb eens de M300 geprobeerd en vond het niet tegenvallen voor het geld. Het is geen M2000, M-One of PCM, maar voor het geld een is het een zeer mooi galm apparaat.
    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• TVVL
      • Jan 2006
      • 53

Zelf heb ik ook een M300 en deze bevalt me zeer goed. Meestal gebruik ik de "live reverb" en deze vergeleken met andere merken klinkt dit zeer goed...

Comment

• Alex_1
        • Nov 2006
        • 3

Thanks,

ik kwam toch ook nog een review tegen, welliswaar van een M300, maar die was aardig positief. Bij deze de link, als bijdrage aan het forum
        TC ELECTRONIC M300

Ik denk dat ik voor de M350 ga.

Groeten
        Alex

Comment

• S500D
          • Feb 2003
          • 215

Ik gebruik ook de TC M300 en ik vind hem voor dat geld zeker een hele mooie galm en andere effecten geven.
          Het grootste voordeel zit hem in dat hij simpel te bedienen is, en ik heb hem in mijn losse verhuur rack gestopt omdat mijn klanten (veelal bandjes die een zangset nodig zijn) al in paniek raken als ze schermpjes zien want dat is voor een muziekant al gauw te moeilijk.
          Ik ben daarom ook heel tevreden over dit apparaat.

Gr Ronnie.
          U draait, Wij vragen.

Comment

Working...