Bier en bass-kasten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HR Soundproductions
    • Oct 2005
    • 649

Ik heb, voor exakt dezelfde reden, van mdf een plaatje gemaakt ( model bierblad hahaa ) met een rand eromheen van 6 cm. In het midden een gat voor het paaltje, de boel netjes zwart geverfd. Deze ligt dan op de baskasten en mag vuil worden. Snel te maken, kost haaste geen drol en laat zich prima verven ( zwart )Blijkbaar voelen de gasten zich altijd geroepen om er bier op te zetten.Zeker rond de carnavalperiode wordt altijd dankbaar gebruik gemaakt van alles waar iets opgezet kan worden.

Bij de met stof bekleedde kasten nooit geen last van resonanties gehad, bij gelakte kasten had ik er van dat rubberband ingezet om resonantie ( maar belangrijker beschadiging van de kast ) te voorkomen.

Comment

• eddie
      • Nov 2004
      • 169

hallo, bij ons is er meestal niet het probleem van iets op de kasten te zetten,
      maar het probleem is dat de drank meestal in pvc bekertjes wordt verkocht
      die worden dan meestal op de grond gegooid, meestal niet volledig leeg met alle gevolgen vandien, sommige plekken ik denk van cola, gaan er gewoon niet
      meer af, allee ik bedoel het kleeft niet meer maar je ziet nogaltijd de plekken
      mvg eddie

Comment

• Funkmaster
        • Dec 2004
        • 204

Originally posted by Ralph Hees
        En ik doe ook soms een blaadje aan de speakers hangen, Geen glazen hier plaatsen. Helpt soms wel en soms niet.
        Leest geen kat... Heb ooit een blad met ongeveer dezelfde mededeling geplakt op een tafeltje dat bij de FOH stond om een camerastatief op te plaatsen (Japanse band, wilden filmen). Na een korte tijd stond het blad vol met glazen...
        It's nice to be important, but it's important to be nice...

Comment

• emiel-r
          • Mar 2006
          • 169

Originally posted by Funkmaster
          Leest geen kat... Heb ooit een blad met ongeveer dezelfde mededeling geplakt op een tafeltje dat bij de FOH stond om een camerastatief op te plaatsen (Japanse band, wilden filmen). Na een korte tijd stond het blad vol met glazen...
          sinds enige tijd staan er bij ons in de club dit soort meldingen op 6 subs, geplaatst door t management. Tot mijn zeer grote verbazing werkte het hier wel.

Comment

• @lex
            • Jul 2006
            • 1086

Stukje betongaas in de vorm van de bovenkant van je sub en dan 230V erop. Werkt gegarandeerd...

Weghalen van je subs aan het eind van de avond is dan wel weer wat lastiger...

Gr @lex
            Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• WilcoFles
              • Jan 2005
              • 13

Bier in de buurt van mengtafel: d'r af pleuren.
              Werkt prima, geeft soms even wat onrust, maar de boodschap is dan duidelijk.
              Bier op subs blijft idd beroerd. Vooral de volgende dag als je de wagen open doet........
              Ja, ik weet echt waar alle knopjes voor zijn!

Comment

Working...